סנטיה קופנגן ריזורט

ממוקם באי גן העדן החלומי של פאנגן, תמצאו אתר נופש מעולה המשלב בצורה יפהפיה מותרות מודרניות עם יופי טבעי. דמיינו לעצמכם נוף פנורמי לים וחופים מדהימים, מראה שבוודאי ימיס את הלחצים שלכם. לצד המראות עוצרי הנשימה הללו, אתר הנופש מציע גם בריכה חיצונית נרחבת, חדר כושר מאובזר היטב ואינטרנט אלחוטי חינם לכל האורחים.

כל חדר מעוצב בקפידה בסנטיה קופנגן ריזורט יושב על קצה צוק, ומבטיח לך להתעורר לנוף ים מהמם בכל בוקר. כדי לשפר את החוויה שלך, אנו מציעים שירות מכוניות עץ 24 שעות ביממה להסעת אורחים ברחבי אתר הנופש, מה שמוסיף נופך של קסם וינטג' לחופשת האי שלך.

במרחק זריקת אבן משם, במרחק של 160 מטרים בלבד, נמצא חוף Thong Nai Pan Noi הפופולרי, הידוע במים הצלולים והחולות הבתוליים שלו. הגעה לאתר הנופש שלנו היא פשוטה, עם רק 40 דקות שיט בסירת מנוע מהירה מקוסמוי.

חדרי הסנטיה קופנגן ריזורט הינם ממוזגים ומעוצבים בשילוב מסוגנן של ריהוט עץ טיק אלגנטי ועיצוב תאילנדי מסורתי. המתקנים כוללים טלוויזיה בכבלים, נגן DVD[1] ומיני בר. חדרים נבחרים מגיעים עם אמבט ג'קוזי עבור אלה המחפשים שכבה נוספת של רוגע ויוקרה.

אבל, הפינוק לא נעצר כאן. בסנטיה קופנגן ריזורט נמצא ספא Ayuravana המציע תפריט מרגיע של טיפולי פנים ועיסויי גוף. האם אי פעם תהיתם על המערות המדהימות בסקנדינביה? קרא עוד על מערת ויקינג בבלוג שלנו כדי לגלות על ההרפתקה המדהימה הזו.

אתר הנופש סנטיה קופנהגן

עבור הרוחות ההרפתקניות, מרכז הספורט הימי שבאתר בטוח ישמור אתכם. משיט בקאנו וקיאקים ועד גלישת רוח, יש פעילות כדי לספק את הצמא של כולם להרפתקאות.

לאחר יום של פעילויות ורגיעה, תוכלו להירגע במסעדת Chantara. כאן תוכלו להתענג על הטעמים המעודנים של המטבח התאילנדי תוך כדי סעודה באוויר הפתוח תחת לילה זרועי כוכבים. מזנון ארוחת בוקר יומי זמין גם בכל בוקר כדי לעזור לכם להתחיל את היום שלכם בנימה טעימה.

כדי לשפר עוד יותר את ההרפתקה התאילנדית שלך, ייתכן שתהיה מעוניין לחקור את העיר השוקקת בנגקוק. בקר בבלוג שלנו כדי ללמוד עוד על מלון סשא’ס אונו בנגקוק ולתכנן את החלק הבא במסע המרגש שלך. מגן עדן שליו על החוף ועד לנופים עירוניים תוססים, הבלוג שלנו מנחה אותך במיטב תאילנד.

מחפשים טבילה תרבותית בחופשה בתאילנד שלכם? הבלוג שלנו הוא צוהר למורשת העשירה, המסורות והמנהגים שהופכים את חופשה בתאילנד לחוויה ייחודית ומאירת עיניים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן