דה ביי וויו הוטל פטאיה (The Bayview Hotel Pattaya)

בלב פטאיה שוכן גן עדן טרופי, הדה ביי וויו הוטל פטאיה. במרחק הליכה נינוחה מסנטרל פסטיבל פטאיה ביץ', הוא משמש כנווה מדבר של רגיעה והתרגשות, ומציע שש אפשרויות לסעודה, שתי בריכות חיצוניות ומגרש טניס. מקום האירוח מספק גם אינטרנט אלחוטי חינם בלובי ובבר הלובי כדי לשמור אתכם מחוברים במהלך שהותכם.

דה ביי וויו הוטל פטאיה נמצא במיקום אסטרטגי במרחק של רק 1.5 שעות נסיעה ממרכז העיר ההומה של בנגקוק ומשדה התעופה סוברנבומי. בנוסף לכל, חניה חינם מסופקת לאורחים שבוחרים לנסוע, מה שהופך את הנסיעה שלכם לאתר הנופש ללא טרחה ככל האפשר.

החדרים בדה ביי וויו הוטל פטאיה יוצרים הילה של שלווה, מעוטרים בריהוט עץ כהה, טלוויזיות בכבלים/לוויין בעלות מסך שטוח, ומים מינרליים משלימים. כל חדר מתגאה גם במיני בר ובאמצעים להכנת תה/קפה לנוחיותכם. משלימים את ההיצע היוקרתי הם חדרי הרחצה משיש[1], המצוידים באמבטיה ובמתקני מקלחת, מושלמים להירגע לאחר יום של חיפושים.

בין אם אתה מחפש לשמור על שגרת האימון שלך או להתפנק עם קצת הרפיה ראויה, דה ביי וויו הוטל פטאיה דאג לך. להירגע עם עיסוי מרענן בביתן העיסוי או להזיע במרכז הכושר. בסמוך, החוף קורא לנשמות הרפתקניות, ומציע ספורט מים כמו צלילה וסקי אופנועים. אם אתם מחפשים לטבול את עצמכם עוד יותר לתוך התרבות התאילנדית, אתר הנופש מספק גם שיעורי בישול תאילנדי וגילוף פירות.

מלון ביי ויו פטאיה

בזמן שאתם חוקרים, אל תשכחו לשקול את הפוסט בבלוג שלנו על השכרת רכב בקוסמוי. מציע תובנות לגבי השכרת רכב בקוסאמוי, זהו משאב רב ערך עבור אלה שרוצים לחקור עוד מהפנינים הנסתרות של תאילנד.

בית הקפה Garden Terrace הפתוח 24 שעות ביממה מגיש מגוון של מנות בינלאומיות ומציע מזנון ארוחת בוקר יומי כדי להתחיל את היום. כשהערב מתגלגל, גשו לבר אקזוטיקה או לבר הבריכה לקוקטייל מרענן, הסיום המושלם ליום חקר תאילנדי.

לפני סיום השהות, אנו ממליצים לצלול לפוסט הבלוג שלנו בנושא אזורים וחופים בתאילנד. כאן תוכלו ללמוד על האזורים והחופים הרבים של תאילנד, ואולי למצוא השראה להרפתקה הבאה שלכם.

בסופו של דבר, הדה ביי וויו הוטל פטאיה מספקת חוויה תאילנדית סוחפת באמת, מלאה בפאר, תרבות והרפתקאות. שהות כאן היא לא רק חופשה, אלא מסע בלתי נשכח דרך התוסס של תאילנד.

מחפש יותר כיף משפחתי בחופשה בתאילנד שלך? הבלוג שלנו מציע שפע של פעילויות, אטרקציות ומקומות לינה המתאימים לכל הגילאים, מה שמבטיח טיול בלתי נשכח ומהנה לכל המשפחה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן