דה בריזה ביץ' ריזורט

 

שוכן לאורך החופים הבתוליים של חוף צ'אוונג, דה בריזה ביץ' ריזורט, מציע מפלט מעולה עם הווילות המרווחות והמפוארות שלה המתהדרות בבריכות פרטיות ובאינטרנט אלחוטי חינם. אתר נופש שובה לב זה מציע לא רק מיקום שליו על חוף הים אלא גם גישה קלה למקומות הבילוי התוססים, המסעדות והברים המפארים את האי קוסמוי.

בתוך הליכה נינוחה של 5 דקות, האורחים יכולים לחקור את שלל אפשרויות הקניות והסעודה המעטרות את חוף צ'אוונג, לטבול באווירה התוססת של האי. בנוסף, נמל התעופה הבינלאומי של סאמוי נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד, מה שהופך את הנסיעה אל ומאתר הנופש לנוחה ללא מאמץ.

הווילות בדה בריזה ביץ' ריזורט מפנקות את האורחים עם ריצוף עץ משובח ועיצוב בטוב טעם, משדרות אווירה מסבירת פנים שמרגישה כמו בית הרחק מהבית. מרחב המחיה בשפע וחדרי הרחצה המפוארים מבטיחים נוחות ורוגע לאורך כל השהות. כל וילה מצוידת בטלוויזיה גדולה לבידור ופנאי.

אורחים המחפשים התחדשות יכולים להתפנק במזג האוויר הטרופי ליד בריכת השחייה הראשית, שם השמש נושקת למים הנוצצים. לאלו שחושבים לפינוק שקט, הספרייה של אתר הנופש מציעה מגוון ספרים לבילוי ימי עצלים בתוך הבית.

לחוויה קסומה לא פחות בעיר השוקקת בנגקוק, שקול ללון במלון פארק פלאזה סוקהומוויט בנגקוק – מלון מפואר זה מתהדר באלגנטיות מודרנית ובשירות ללא דופי, ומציע מפלט אורבני מושלם בלב העיר.

אתר הנופש בריז ביץ'

כשהיום עובר בעדינות לשקיעה חלומית, האורחים יכולים להירגע בבר החוף עם קוקטיילים ומשקאות מרעננים, ולהתענג על הנופים עוצרי הנשימה. מסעדת אתר הנופש מציגה מבחר מענגים של מנות אסייתיות ומערביות[1], המשביעות כל חיך. למי שמחפש להחזיר את הטעם מתאילנד הביתה, האפשרות להירשם לשיעורי בישול תאילנדי מוסיפה נופך מרגש לחוויית החופשה.

בסיום המסע הבלתי נשכח הזה, תנו ליעד הבא להיות פוקט גרייסלנד ריזורט – אתר נופש שובה לב באי המהפנט פוקט. מציע שילוב מושלם של נוחות וקסם, אתר נופש זה מבטיח מפלט אידילי בתוך גן עדן.

בין אם אתם מחבקים את הפיתוי של צ'אוונג ביץ' בדה בריזה ביץ' ריזורט או יוצאים ליעדים שובי לב אחרים, מקומות לינה מומלצים אלה מבטיחים מסע בלתי נשכח מלא בשמחה ורוגע.

חווה יותר חופשה בתאילנד דרך העיניים שלנו, בדוק את הערך האחרון שלנו בבלוג

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן