מלון ריץ-קרלטון קו סאמוי קוסמוי

מלון ריץ-קרטון קו סאמוי קוסמוי שוכן על אזור רחב ידיים בשטח של 58 דונם המשקיף על האוקיינוס ​​הנוצץ בחוף צ'ואנג מון, ומציע יוקרה שאין שני לה ומגוון של שירותים מהשורה הראשונה. מלון 5 כוכבים זה מתגאה בחדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, המבטיחים לאורחים ליהנות משהייה נוחה ומחוברת. האווירה השלווה של הנכס משתרעת על מגרש משחקים לילדים, מושלם עבור ילדים קטנים לצאת להרפתקאות משלהם.

כל חדר במלון ריץ-קרטון קו סאמוי קוסמוי מעוצב מתוך מחשבה על נוחות האורחים. פינת ישיבה מסבירת פנים וטלוויזיה ממתינים לאורחים, בעוד שחדרי הרחצה הפרטיים מצוידים במוצרי טיפוח ללא תשלום. עבור אלה המחפשים מגע של אקסטרווגנטיות, חלק מהחדרים מציעים טרסה, ואחרים מספקים נוף עוצר נשימה לים. שולחן עבודה ומכונת קפה משלימים את ההיצע בכל יחידה.

התפנקו מארוחת בוקר אמריקאית מפנקת המוגשת באזור ארוחת הבוקר לפני שיוצאים ליום של חיפושים ורגיעה. המסעדה שבאתר מתגאה במומחיות במטבח אסיאתי, ומפתה בלוטות טעם עם מגוון מנות מענגות.

לטבול את עצמך בתרבות הכובשת של צ'אנג מאי עם ביקור במקדשים בצ'אנג מאי. חקור את הארכיטקטורה המורכבת והפלאים הרוחניים של המקדשים הללו, שבהם מסורות עתיקות מתעוררות לחיים בתוך היופי של צפון תאילנד.

מלון Ritz-Carlton Koh Samui Koh Samui

לאלו המחפשים פעילויות ממריצות, מרכז הכושר של המלון ממתין, המבטיח שהאורחים יכולים לשמור על שגרת הבריאות שלהם גם בזמן חופשה. בנוסף, המלון מציע מתקני ברביקיו, המושלם להתכנסויות מענגות עם יקיריהם.

אורחים המחפשים הרפתקאות יכולים להשתתף בפעילויות רכיבה על אופניים בחוף צ'ואנג מון ובסביבתו, ולהפיק את המרב מהסביבה האידילית של החוף. דלפק התיור מוכן לסייע עם סידורי סיורים וכרטוס, בהתאם לתחומי העניין והעדפות האורחים.

כדי לשפר עוד יותר את החוויה, המלון מציע צוות רב לשוני[1] הבקיא באנגלית, תאילנדית וסינית, זמין בדלפק הקבלה כדי לספק שירות קשוב ומועיל לאורך כל השהות.

כשהיום יורד, האורחים יכולים להירגע על המרפסת של המלון, לספוג את הנופים המהפנטים והאווירה השלווה.

לחופשה אמנותית בלב צ'אנג מאי היפה, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בכפר האמנים בו סאנג. גלה מקלט ייחודי שבו היצירתיות משגשגת, עם סטודיואים מקסימים, גלריות וחנויות אומנות היוצרות חוויה מעוררת השראה ומקסימה.

עם מיקומו המדהים, השירותים ללא דופי ומגוון רחב של פעילויות, מלון ריץ-קרלטון קו סאמוי קוסמוי, מבטיח שהות בלתי נשכחת בגן העדן הטרופי הזה.

גלו את היופי האמיתי של חופשה בתאילנד עם המדריך המקיף שלנו.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן