דרים סי פול וילה – וילות בפוקט

שוכן בפינת גן עדן שקטה, דרים סי פול וילה – וילות בפוקט הוא אירוח בוטיק מקסים עם שש וילות בלבד. קנה המידה הקטן שלו מאפשר שירות אישי בסגנון משפחתי המבטיח לאורחים להרגיש רגועים ומטופלים היטב במהלך שהותם. המיקום נבחר בקפידה, מרוחק מספיק מהעיר כדי לספק שלווה ושלווה, אך קרוב מספיק לנוחות.

שביל מזמין מכל וילה מוביל את האורחים אל החוף היפהפה תוך שלוש דקות קצרות בלבד, טיול קל המחבר אותך לקצב המרגיע של הים. הדובדבן מלמעלה הוא הנוף הפנטסטי של השמש השוקעת מעל האופק. ניתן ליהנות ממראה שובה לב זה מכמה וילות, ממש על מיטת השיזוף שלך.

באמצע השהות המרגיעה שלכם, שקול לחקור את האזור הלאה. לשינוי נוף, בדוק את אמארי קוסמוי, פנינה נסתרת מקומית המציעה את קסמיה ומראותיה הייחודיים. זו יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את החופשה שלך לבלתי נשכחת יותר.

דרים סי פול וילה – וילות בפוקט מציעים שני סוגי אירוח. וילת הבריכה עם נוף לים מאפשרת לאורחים ליהנות מנופים עוצרי נשימה של האוקיינוס, ואילו וילת הבריכה בצד החוף מספקת חיבור אינטימי עם החול והגלים. כל יחידה מתהדרת בבריכת שחייה פרטית וג'קוזי[1], מה שמבטיח שהשהייה שלכם תהיה מלאה בפאר ונוחות.

Dream Sea Pool Villa - וילות בפוקט

להרפתקה גסטרונומית, בקשו מהצוות שלנו מנות מקומיות מיוחדות שאינן מופיעות בתפריט. אסור לפספס את ההזדמנות הזו לטעום מאכלים מקומיים אותנטיים; זו חוויה מענגת שהיא גם טעימה וגם בעלת ערך.

כשהחופשה שלכם בדרים סי פול וילה – וילות בפוקט מסתיימת, שקול להאריך את החופשה עם ביקור במלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ‘. יעד נודע זה מציע חוויה ייחודית שתוסיף ניצוץ נוסף לחופשה שלך. בואו, להירגע ולטבול את עצמכם בשלווה של וילות בריכה Dream Sea. המפלט השליו שלך ממתין.

ברחו מהרגיל וצעדו יותר לעולם של פלא – חופשה בתאילנד מחכה לכם! הירגעו בחופים עטורי דקלים, התפעלו מארכיטקטורת המקדש המורכבת והתענגו על מעדנים תאילנדים מענגים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן