מילקי ביי ריזורט

החבוי בגן העדן הטרופי, מילקי ביי ריזורט הוא מפלט שליו הממוקם לאורך מפרץ באן טאי. אתר הנופש מספק את הנוחות והקישוריות האולטימטיבית עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים, כולל חדרים, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי עבור אלה שרוצים להישאר מחוברים תוך כדי חוויה של שלווה בתוך הטבע.

עבור אלה שאוהבים לחקור, אזורים פופולריים כמו טונג סלה וחוף באן טאי נמצאים במרחק של 1.3 ק"מ בלבד משם. אורחים המגיעים ברכב יכולים לנצל את מתקן החניה החופשי של אתר הנופש.

החדרים המרווחים והממוזגים של מילקי ביי ריזורט, מעוצבים בבדים תאילנדים וריהוט עץ יפהפה, מספקים חלל נעים ומזמין. כל חדר מצויד היטב עם טלוויזיה בכבלים/לוויין ונגן DVD לבידור. המרפסות מציעות נופים מדהימים והן מושלמות ליהנות מחטיפים קלים מהמיני בר.

פנקו את עצמכם בכמה שעות השבתה ואחר הצהריים נינוחים לשחק ביליארד, או פנקו את עצמכם בעיסוי מרגיע בביתן החיצוני. לחובבי הרפתקאות, פעילויות ספורט מים כגון דיג וצלילה זמינות ליד החוף.

בתוך כל זה, אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את קייפ דארה ריזורט. הוא מציע שילוב ייחודי של הרפתקאות ורוגע שנמצא במרחק נסיעה קצרה ממילקי ביי ריזורט.

מלון הולידיי אין אקספרס בנגקוק

אתר הנופש כולל גם מסעדה באוויר הפתוח המגישה אוכל תאילנדי אותנטי ופיצות איטלקיות תוצרת בית[1]. התחילו את היום שלכם עם ארוחת בוקר קונטיננטלית טעימה, הזמינה בכל בוקר.

מתקנים ברמה הגבוהה ביותר במלון מילקי ביי ריזורט כוללים בריכת שחייה חיצונית, מיקום על חוף הים וחדרי משפחה. עבור אלה המחפשים סביבות ללא עישון, חדרים ללא עישון זמינים. שירותים נוספים כוללים שירות חדרים, חניה חינם, מסעדה ובר.

אל תשכח לבדוק את מלון לונג ביץ‘ שאלה קראבי וריילי ביץ׳. חוויה טרופית בלתי נשכחת מחכה לכם שם. בואו לחוות עולם של רגיעה והרפתקאות, עם השילוב המושלם של יוקרה ויופי טבעי.

גלה את גן העדן עלי אדמות עם הבלוגים הבלעדיים שלנו חופשה בתאילנד. חקור את מי האזמרגד, האיים הבתוליים והג'ונגלים השופעים שהופכים את תאילנד ליעד חלומי. בין אם אתה מטייל בודד המחפש שלווה או משפחה שמחפשת פעילויות מהנות, בתאילנד יש הכל

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן