האי של ג'יימס בונד

במאמר זה, נדון בנושא האי של ג'יימס בונד. האי הוא אטרקציה מרכזית במפרץ Phang Nga, ומציע חוויה ייחודית של טבע ותרבות מקומית.

האי של ג'יימס בונד – מקום מסתורי

האי של ג'יימס בונד הוא אולי האטרקציה הפופולרית ביותר במפרץ Phang Nga. מדובר במקום פסטורלי ושליו, עם צוקי סלע תמירים ומרשימים, הטובלים בתוך מי קריסטל ירקרקים. עד לשנות ה-70 היה זה מקום די שקט ועזוב, אך הוא זכה לפרסום גואה בזכות סרט מהסדרה ההוליוודית הידועה ג'יימס בונד, שצולם בו בשנת 1974.

אגדה תאילנדית

אגדה תאילנדית עתיקה מספרת איך האי, בעל הצורה המוזרה, נוצר. לפני שנים רבות דייג מקומי לא הצליח לדוג אף לא דג אחד. במקום זה הוא דג ציפורן. הדייג המתוסכל השליך את הציפורן חזרה לים, אך באורח פלא היא חזרה ישירות אל ידו. רותח ועצבני הוא חתך אותה לשניים והשליך אותה שוב לים. אז קרה דבר מופלא – הציפורן הבליחה לפתע מן המים ויצרה אי צוקי ותמיר, אי הציפורן, או בתרגום לתאית – Koh Ta Pu.

האי של ג'יימס בונד

סיורים באי

האי הוא יעד מועדף לסיורי שייט או קיאקים[1], בעיקר מפוקט. רוב הסיורים המאורגנים כוללים מספר עצירות ועצירות באיים נוספים, בנוסף לארוחת צהריים אותנטית בכפר הדייגים הקסום – Koh Panyee. רוב החברות המפעילות מספקות שקיות ניילון להגנה על חפצים אישיים, אך מומלץ לא להסתמך על כך ולהביא אחת משלכם. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית בתאילנד, אנו ממליצים לקרוא עוד בבלוג שלנו על מלון בלנקו היידאאוט ריילי קראבי וריילי ביץ׳.

טיול עצמאי

לאלו שמעדיפים לטייל עצמאית, יש אופציה לשכור סירת זנב ארוך ממזח Surakul של מפרץ Phang Nga. מדובר בסירה שמכילה עד 10 אנשים וההשכרה היא בדרך-כלל ל-3-4 שעות. עלות של אטרקציה כזאת עולה סביב 2,000 באט.

בסיום המאמר, אנו ממליצים לכם להמשיך לחקור את מה שתאילנד יכולה להציע לכם. אם אתם מחפשים יעד חדש לחופשה הבאה שלכם, אנו ממליצים לכם לקרוא עוד בבלוג שלנו על קוקוהאט ביץ' ריזורט. המשך חקירתכם את החוויות המרתקות שתאילנד מציעה, ואנו בטוחים שתמצאו את החופשה המושלמת בשבילכם.

ברחו לגן עדן טרופי עם התוכן הכובש של הבלוג שלנו בנושא חופשה בתאילנד – תן לנו להיות המדריך שלך ליצירת זיכרונות בלתי נשכחים

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן