מלון בלנקו היידאאוט ריילי קראבי וריילי ביץ׳

שוכן בתוך היופי הטבעי של תאילנד שוכן מלון בלנקו היידאאוט ריילי קראבי וריילי ביץ׳ התוסס, מקום מפלט גן עדן המזמין את המטיילים לספוג את המראות והקולות של ים אנדמן הנהדר וההרים שמסביב.

מציע שילוב מושלם של שלווה והרפתקאות, נכס זה מתגאה במרפסת שמש עם נוף פנורמי, בריכת שחייה חיצונית, מסעדה באתר ושני ברים. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי מקום האירוח, מה שמבטיח שהאורחים יכולים להישאר מחוברים לעולם, גם כשהם בורחים ממנו.

כל יחידות אירוח ב-מלון בלנקו היידאאוט ריילי קראבי וריילי ביץ׳ עוצבו בקפידה כדי לשפר את חווית החופשה שלכם. החדרים והבונגלוס ממוזגים[1], ומבטיחים נוחות קרירה בחום הטרופי.

הבוחרים בחדר המעונות ימצאו כל מיטת קומתיים מצוידת בשקע חשמל, מנורת קריאה, מגבת וארונית אישית. יתר על כן, בכל חדר יש חדר רחצה פרטי המצויד במקלחת ושירותים, המציע את הפרטיות והנוחות הרצויה לכם.

Blanco Hideout Railay Krabi ומלון Railay Beach

בואו לחוות את הרוח התוססת של Blanco Hide Out Railay, שם מסיבות ומפגשים חברתיים הם תכונה קבועה. האורחים יכולים להשתתף במסיבות בריכה וסירות, ליצור זיכרונות בלתי נשכחים ולטפח חברויות חדשות.

אם כבר מדברים על חוויות בלתי נשכחות, בקרו בבלוג שלנו על סנסט ביץ' קלאב הוטל, מקום מפלט חלומי בו תוכלו לחזות בשקיעות עוצרות הנשימה בתאילנד.

Blanco Hide Out Railay עוסקת לא רק בהרפיה; זה גם חלומו של הרפתקן. האזור מציע מגוון פעילויות כמו שנורקלינג, טיפוס צוקים ושייט קיאקים, המאפשרים לכם לטבול ביופי הטבעי של תאילנד. אזור Railay Beach נגיש רק באמצעות סירה, מה שמוסיף נופך של הרפתקה ליום החוף שלך.

שימו לב, כחלק מתהליך הצ'ק-אין, הדרכון שלכם יילקח כפיקדון, מה שמבטיח את בטיחות הנכס והאורחים כאחד.

במהותו, מלון בלנקו היידאאוט ריילי קראבי וריילי ביץ׳ מציע חוויה ייחודית החורגת מחופשה טיפוסית. זהו מקום בו תוכלו להירגע, להתרועע ולהרפתק, והכל תוך כדי התחממות ביופייה המהפנט של תאילנד.

משתוקקים לעוד בריחות יוקרתיות? צלול לסקירה שלנו על מלון סיקס סנסז סאמוי קוסמוי, עוד מפלט אידילי המבטיח חופשה בתאילנד בלתי נשכח. המסע שלך במדינה היפה הזו רק מתחיל!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן