קוקוהאט ביץ' ריזורט

חווה את השילוב המושלם של שלווה והתרגשות בקוקוהאט ביץ' ריזורט. ממוקם על חוף Leela האידילי בקופנגן, אתר נופש זה מציע אזור חוף פרטי משלו וחדרי אירוח נוחים באזור מבודד אך תוסס. במרחק הליכה קצר של 5 דקות משם נמצא חוף האד רין, הידוע ברחבי העולם בזכות מסיבת הירח המלא המחשמל.

כל חדר באתר הנופש Cocohut Beach נועד לספק לכם בית הרחק מהבית. הם מצוידים עם אינטרנט אלחוטי חינם, קפה/תה חינם, וטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים, מה שמבטיח שיש לך את כל מה שאתה צריך בהישג יד.

אבל זה לא הכל. כל חדר כולל מרפסת פרטית עם פינת ישיבה חיצונית, המעניקה לכם מבחר של נופים מרהיבים המשקיפים על הגן השופע, הבריכה המזמינה או הים האינסופי.

אוכלי האוכל ישמחו במסעדת Cocohut. פתוח מדי יום, הוא מציע מגוון רחב של מאכלים תאילנדיים, ים תיכוניים ובינלאומיים מלוחים, הנותנים מענה לכל בלוטות הטעם. ולמי שמתחשק למשקה מרענן, שני הברים שבאתר, הממוקמים בנוחות ליד הבריכה והחוף, מגישים שייקים וקוקטיילים ייחודיים שמגיעים למקום.

נופש חוף

כשאתם לא מתרווחים ליד החוף או חוקרים את האי, ספא Cocohut מחכה לפנק אתכם. מוקפים בניחוחות הטבעיים של קטורות מרגיעות, תוכלו להתפנק עם עיסויים תאילנדיים מסורתיים[1], טיפולי פנים וגוף, או להתפנק עם מניקור, פדיקור או טיפול שיער.

רוצים לדעת עוד על המקומות שאי אפשר לפספס בתאילנד? בקרו בבלוג שלנו על חוף הקופים, מיקום חובה נוסף לכל מטייל.

באתר הנופש Cocohut Beach, הנוחות שלך היא בראש סדר העדיפויות. הצוות מוכן לספק לכם סידורי סיורים, השכרת מוניות ואופנועים כדי לעזור לכם לחקור את האי. בנוסף, הם מציעים שירותי איסוף חינם עם ההגעה למזח האד רין, מה שמבטיח התחלה חלקה לחופשה שלך.

עם מתקנים פופולריים כמו בריכת שחייה חיצונית, גישה לחוף הים, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרי משפחה, קוקוהאט ביץ' ריזורט מציע משהו לכולם. זה לא רק מקום לינה; זה מקום לחוות את מיטב האירוח התאילנדי והיופי הטבעי.

לא יכול לקבל מספיק מאתרי הנופש הפנטסטיים של תאילנד? קראו על מלון סנטרה ביי סנטרה פהו פאנו קראבי קראבי וריילי ביץ׳, יעד נוסף בעל דירוג גבוה המבטיח חופשה בלתי נשכחת. המשיכו לחקור איתנו בחופשה בתאילנד!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן