הבודהה הגדול של פוקט

ציון דרך מלכותי

הבודהה הגדול של פוקט הוא יותר מסתם אטרקציה תיירותית; זה סמל לשלום ומקום של יראת כבוד. המבנה המרשים הזה, הידוע בקרב התאילנדים בשם Phra Puttamingmongkol Akenakkiri Buddha, מציע אווירה שלווה ונופים עוצרי נשימה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על יעד חובה זה.

1. האטמוספירה של הבודהה הגדול של פוקט

סביבה שלווה

קרוב לבודהה הגדול של פוקט עצמו, האווירה שלווה מאוד. הצלילים היחידים שנשמעים הם צלצול פעמונים קטנים, נפנוף של דגלים בודהיסטים צהובים במתחם ומוזיקת ​​דהרמה רכה ברקע. זה מקום שבו מבקרים יכולים למצוא נחמה והשתקפות.
הבודהה הגדול של פוקט

2. הפסל הראשי

בנייה וחומרים

נבנה בשנת 2004, הפסל הראשי הוא 25 מטרים רוחב בבסיס. הגוף כולו עשוי בטון מזוין, בשכבות שיש ירקן לבן בורמזי יפהפה שזורח בשמש. הנופים והתמונה עצמה באמת עוצרי נשימה.

אם אתם מתכננים טיול לתאילנד ורוצה לחקור יותר מסתם פוקט, שקול ללון במלון סו גוד בנגקוק. מלון זה מציע חדרי אירוח נוחים בלב בנגקוק.

3. פסלים אחרים

הבודהה הקטן יותר והנזירים הנערצים

ליד הבודהה הגדול של פוקט נמצא פסל בודהה קטן יותר, בצבע זהב, אם כי עשוי למעשה מ-20 טון פליז[1]. יש גם כמה פסלים קטנים בהרבה של בודהה ושל נזירים נערצים, מה שמוסיף לאווירה הרוחנית של האתר.

4. מבקרים ותרומות

מקום לזיכרון

ביום טוב מבקרים באתר יותר מ-1,000 אנשים, רבים תורמים כסף לתחזוקה של הבודהה הגדול של פוקט וכדי לכתוב הודעות על הפריטים שנרכשו למזל טוב ולזכר יקיריהם שנפטרו.

5. מיקום ותצוגות

יעד חובה לבקר באי

הבודהה הגדול של פוקט יושב על ראש גבעות נאקרד בין צ'אלונג לקטה וניתן לראות בגובה 45 מטרים מפוקט טאון וחוף קארון. האתר הרם מציע את נופי האי הטובים ביותר של 360 מעלות, עם נופים מרהיבים של פוקט טאון, קאטה, קארון, מפרץ צ'אלונג ועוד.
הבודהה הגדול של פוקט תאילנד

לאחר ביקור בבודהה הגדול, חקור את העושר הרוחני של פוקט על ידי ביקור בוואט צ’אלונג. בלוג זה מספק תובנות על Wat Chalong, עוד נקודת ציון משמעותית בפוקט.

הבודהה הגדול של פוקט הוא יעד המשלב משמעות רוחנית עם יופי טבעי. בין אם אתם נמשכים אל הסביבה השלווה, הפסל המלכותי או הנופים הפנורמיים, זהו מקום שמציע חוויה ייחודית ומעשירה. הקפד לכלול אותו במסלול הטיול שלך בעת ביקור בפוקט.

חלמתם פעם על חופשה בתאילנד? הבלוגים שלנו עמוסים במדריכי טיולים, טיפים והשראה כדי להגשים את החלום הזה. לחץ כאן והתחיל את ההרפתקה התאילנדית שלך עוד היום!

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן