לה פיקולה פאטונג

לה פיקולה פאטונג, מקום מפלט אינטימי הממוקם רק 10 דקות הליכה קצרה מחוף פאטונג השליו, הוא מקום מפלט למטיילים המחפשים נוחות ונוחות כאחד. מיקומו ברחוב שקט מציע הפוגה מהפעילות השוקקת, בעוד שהוא עדיין במרחק של פחות מקילומטר אחד מקניון Jungceylon הפופולרי ומשוק בנזאן טרי, מושלם עבור אלה הלהוטים להתעמק בתרבות ובטעמים המקומיים.

מקום האירוח מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, המאפשר לאורחים להישאר מחוברים עם יקיריהם או לעמוד בהתחייבויות העבודה שלהם, גם בזמן חופשה. לצד זאת, הנוחות של הסעה לשדה התעופה, חניה חינם וזמינות הבר ושירות החדרים הופכים את השהות שלכם ללא טרחה ונוחה.

לחוויה בלתי נשכחת, שקול לבקר במחיר טיול לתאילנד. הצעה ייחודית זו נותנת לך את ההזדמנות לחקור את המראות והקולות של תאילנד במחיר ללא תחרות, ומבטיחה שהביקור שלך בלה פיקולה פאטונג משתרע מעבר לקירות המנחמים שלנו ואל החיים התוססים של תאילנד.

לה פיקולה פאטונג

כל אחד מהחדרים הממוזגים מצוידים בקפידה עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח[1], מקרר ומרפסת פרטית, ומציעים לכם מקלט נעים להירגע בו לאחר יום של סיורים. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום, מה שמשפר עוד יותר את הנוחות של שהותכם.

לארוחות, המסעדה שבאתר היא יעד קולינרי יוצא דופן, המספקת פיוז'ן בטוב טעם של מנות איטלקיות ותאילנדיות. שפים מתגאים מאוד בשימוש במרכיבים טריים ממקור מקומי כדי לספק ארוחות מעוררות תיאבון שמתאימות למגוון רחב של חכים.

לה פיקולה פאטונג היא יותר מסתם שהייה – היא חוויה שלמה. ההצעות מתרחבות לחדרים ללא עישון, שירותי כביסה וניקיון יומי. כשתתמקמו בקצב החיים של פאטונג, תמצאו את המתקנים האלה שמבטיחים שהשהייה שלכם תישאר חלקה ונוחה ככל האפשר.

לפני שתסיים את שהותך בלה פיקולה פאטונג, אל תשכח לחקור את שמורת הטבע סאם רוי יוט. שמורת טבע זו היא פנינה נסתרת באזור, בה תוכלו ליהנות מהשלווה והיופי של החי והצומח המקומיים. זוהי חוויה בלתי נשכחת אשר מסיימת בצורה מושלמת את שהותכם בלה פיקולה פאטונג. אבטח את החדר שלך עוד היום ותנו לחופשה בתאילנד להתחיל.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן