הפארק הלאומי קאנג קרצ'ן

אודות הפארק הלאומי קאנג קרצ'ן

הפארק הלאומי קאנג קרצ'ן הוא תכשיט בכתר אוצרות הטבע של תאילנד. ממוקם במתחם הפורקס המערבי, אזור השממה העצום הזה מציע למבקרים הזדמנות לטבול בטבע, לצפות במגוון רחב של חיות בר וליהנות מפעילויות חוצות כמו טיולים רגליים, קמפינג וצפייה בחיות בר.

מיקום וגיאוגרפיה

ממוקם כ-60 ק"מ מפטצ'אבורי ו-75 ק"מ מהוה הין, הפארק הלאומי קאנג קרצן הוא הפארק הלאומי הגדול בתאילנד, המשתרע על שטח של 2,914 קמ"ר. זה חלק מאזור רחב יותר המשתרע על פני 18,730 קמ"ר על פני 19 אתרים מוגנים, המשתרע עד לגבול עם מיאנמר.

נופו של הפארק מאופיין בשני נהרות עיקריים, נהרות פטצ'בורי ופראן בורי, שמקורם ברכס הרי טנאוסרי. גובה הפארק נע בין הפסגות לאורך הגבול הבורמזי בסביבות 1,500 מטר מעל פני הים ועד לפסגה השנייה בגובהה, הר Phanoen Thung, בגובה 1,207 מטר.

אַקלִים

מזג האוויר בפארק הלאומי קאנג קרצן משתנה לאורך השנה. העונה הגשומה נמשכת ממאי/יוני עד אוקטובר, כאשר המשקעים המשמעותיים ביותר מתרחשים בספטמבר ובאוקטובר. תקופה קרירה יותר מנובמבר עד תחילת פברואר מספקת מעט הקלה, בעוד שהעונה היבשה נמשכת בדרך כלל מפברואר עד מאי.
הפארק הלאומי קאנג קראצ'ן

חיות בר ואטרקציות טבע

הפארק הלאומי קאנג קרצן הוא גן עדן לחובבי טבע ומציע כמה מהזדמנויות הצפייה בחיות הבר הטובות ביותר בתאילנד.

יונקים

הפארק הלאומי קאנג קרצ'ן הוא ביתם של מגוון מרשים של מיני יונקים, ביניהם נמרים, פילים, צבאים, דובים ועוד. בעוד צפייה בחיות בר דורשת סבלנות ומאמץ, ההזדמנות לצפות ביצורים המפוארים הללו בסביבתם הטבעית היא חוויה מתגמלת.

תוך כדי חקר המגוון הביולוגי המדהים של הפארק הלאומי קאנג קראצ'אן, שקול להאריך את הטיול עם שהייה במלון דה צ’אי דה דקו צ’אנג מאי. יחידת אירוח מפוארת זו מציעה שילוב ייחודי של נוחות ומסורת, מה שמשפר את ההרפתקה התאילנדית שלכם.

ציפורים, זוחלים ופרפרים

בנוסף ליונקים, הפארק הוא גם בית למגוון מגוון של ציפורים, זוחלים[1] ופרפרים. צפרות נגיש במיוחד, והמבקרים יכולים לצפות לראות מינים שונים שהופכים את הפארק הזה לביתם.

פעילויות חוץ

Kaeng Krachan הוא לא רק צפייה בחיות בר. המפלים הבינוניים של הפארק, המערות הקטנות יותר ונקודות התצפית המדהימות על ים הערפל מספקים שפע של הזדמנויות לטיולים רגליים, קמפינג וצילום.

אם אתם מחפשים לחקור יותר מהיופי הטבעי של תאילנד, שקול ביקור בבית ההארחה סאן ביץ’ בונגלוס קופנגן. מקום אירוח זה, הממוקם על האי היפהפה קופנגן, מציע חוויה מושלמת על חוף הים, המוסיף למסע הבלתי נשכח שלכם בתאילנד.
הפארק הלאומי קאנג קראצ'ן תאילנד

הפארק הלאומי קאנג קראצ'אן הוא יעד חובה עבור חובבי טבע, אוהבי חיות בר והרפתקנים. עם הנופים העצומים, המערכות האקולוגיות המגוונות וההזדמנויות לפעילויות חוצות, הוא מבטיח חוויה ייחודית ומרגשת שמחברת אותך עם לב השממה של תאילנד.

אל תחלום רק על חופשה בתאילנד – תגרום לזה לקרות! הבלוגים המעמיקים שלנו מספקים את כל התובנות, הטיפים וההשראה שאתם צריכים כדי לתכנן את החופשה התאילנדית המושלמת

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן