הוטל קלובר פאטונג פוקט

בהנחה שאתה מחפש לחוות את הטוב ביותר שפוקט יכולה להציע, אתה יכול לשקול להתארח בהוטל קלובר פאטונג פוקט. מלון זה ברמת 4 כוכבים ממוקם במרחק של כמה צעדים מקו המים ומחיי הלילה הענפים של פוקט.

מיקום המלון

הוטל קלובר פאטונג פוקט ממוקם במרחק של מאה מטר בלבד מחוף פאטונג, מקום מוכר לחיי לילה אך גם מצוין לשחיה ולשנורקלינג. חוף קאלים, שהוא רגוע ושקט יותר, נמצא במרחק של קילומטר וחצי. המלון נמצא במרחק של 3 דקות הליכה מדרך באנגלה ובמרחק של 5 דקות הליכה ממתחם פרדייז פאטונג.

אם אתה מחפש לחוות משהו שונה, אנו ממליצים לך לקרוא על מלונות מומלצים בקאו לאק בבלוג שלנו.

השירותים במלון

הוטל קלובר פאטונג פוקט מציע מגוון של שירותים לאורחים. על גג המלון תמצא בריכת שחיה מטופחת עם נוף מצוין, ואתה יכול לנוח על מיטות השיזוף ופינות הישיבה שעל הדק. במלון יש גם ספא שבו אתה יכול ליהנות מעיסוי מפנק, וחדר כושר עם מכשירים וציוד חדיש.

החדרים במלון

במלון Clover Patong Phuket תמצאו חדרים, סוויטות ודירות מודרניים, מעוצבים ומרווחים. כל החדרים מצוידים במרפסת, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם[1], טלוויזיה חכמה, פינת ישיבה, שולחן כתיבה, כספת עם מקום למחשב נייד, מיני בר וקומקום חשמלי. חדר הרחצה היפה כולל חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

מלון Clover פאטונג פוקט

המזון במלון

במלון Clover תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת הבוקר וליהנות ממבחר מעדנים טריים וטעימים. במהלך שאר היום, מסעדת המלון מציעה אוכל תאילנדי מסורתי ומנות מהגריל. בר ממתין לכם על גג המלון בו תוכלו ליהנות ממשקה מול הנוף.

שירותים נוספים

במלון קלובר דלפק הקבלה עומד לרשותכם 24 שעות ביממה ומציע אחסון מזוודות, המרת מט"ח ושירותי כביסה. ניתן לקבל מידע על האי, להירשם לפעילויות וסיורים שונים ולרכוש כרטיסים לאטרקציות שונות. החניה היא ללא תשלום.

בסה"כ, הוטל קלובר פאטונג פוקט הוא מקום מצוין לשהות בפוקט. המיקום המרכזי, השירותים המגוונים והחדרים המודרניים והמעוצבים הופכים אותו לבחירה מעולה לכל מי שמחפש לחוות את פוקט בצורה הטובה ביותר.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על הגן הטרופי נונג נוק בבלוג שלנו. זהו מקום מדהים שאתה לא תרצה לפספס!

מחפשים את המדריך האולטימטיבי לתכנון חופשה בתאילנד החלומות שלכם? בבלוג שלנו יש את כל הטיפים וההשראה שאתה צריך כדי להפוך את הטיול שלך לבלתי נשכח באמת.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן