מלונות מומלצים למשפחות בפוקט

כשמדובר בתכנון החופשה המשפחתית המושלמת, בחירת המלון המתאים היא קריטית. בפוקט, גן העדן של האי של תאילנד, תמצאו שפע של מקומות לינה שיתאימו לצרכים של כל משפחה. הנה הבחירות המובילות שלנו עבור מלונות מומלצים למשפחות בפוקט, המספקים הכל, החל משירותים ידידותיים לילדים ועד לסוויטות משפחתיות נוחות.

1. אתר הנופש והספא של פוקט גרייסלנד:

אתר הנופש פוקט גרייסלנד הוא מקום אירוח יוקרתי על קו המים ברמת 5 כוכבים, מומלץ מאוד למשפחות המחפשות שהות יוקרתית ומפנקת. אתר הנופש מציע אולם באולינג פרטי, המבטיח שעות של כיף ובידור לכל המשפחה.

בריכות השחייה הנקיות והמטופחות מספקות מפלט מרענן מהחום הטרופי, בעוד שהג'קוזי באוויר הפתוח מציע חוויה מרגיעה. משפחות יכולות להשתתף בתחרויות ידידותיות ליד שולחן הביליארד או להשתתף בסדנת הבישול המטורפת, וליצור חוויות קשר בלתי נשכחות.

המיקום המעולה של אתר הנופש ליד החוף היפה מאפשר למשפחות ליהנות מהחולות הבתוליים ומהמים הצלולים, ומשלימים את חווית החופשה האידילית שלהם.
מלונות מומלצים למשפחות בפוקט

2. אתר הנופש והספא צוק יהלום:

דיאמונד קליף ריזורט וספא הוא אתר נופש יוקרתי בדירוג 5 כוכבים המציע חווית נופש מפוארת. משפחות המחפשות יוקרה אולטימטיבית יכולות לבחור בווילות מרווחות עם בריכות פרטיות, המאפשרות להן ליהנות מזמן איכות משפחתי מבלי לצאת ממתחם הנופש.

כפר הנופש מתהדר בשלוש מסעדות מצוינות עם תפריט עשיר ומגוון, הנותן מענה לטעמים והעדפות שונות. ההורים יכולים להתפנק במרכז הספא המפנק, המציע רגיעה והתחדשות לאחר יום עמוס עם הקטנטנים.

בריכת השחייה הנהדרת והחוף הסמוך מספקים הזדמנויות רבות למשפחות לספוג את השמש וליהנות מפעילויות מים, ויוצרות רגעים בלתי נשכחים.

3. מלון פאטונג ביץ':

מלון פאטונג ביץ' הוא מלון 4 כוכבים ידוע הממוקם ממש על חוף פאטונג האהוב, ומציע למשפחות גישה נוחה לחוף הפופולרי ביותר של האי. המלון נמצא במרחק של 3 דקות הליכה בלבד מכביש באנגלה ההומה, הידוע בחיי הלילה התוססים ובאפשרויות הבילוי שלו.

בעוד המלון פונה למבוגרים צעירים, משפחות ימצאו מגוון של מתקנים ואטרקציות במקום. בריכות השחייה המטופחות, המעוצבות בסגנון טרופי, מציעות מקום נהדר להנאת הקטנטנים ולהתקרר.

מומלץ למשפחות לבחור חדר הרחק ממרכז הרעש אם מטיילים עם תינוקות קטנים, כדי להבטיח שהייה שלווה ונוחה.

מלונות למשפחות בפוקט

4. Holiday Inn Express Phuket Patong Beach Central:

הולידיי אין אקספרס פוקט פאטונג ביץ' סנטרל הוא מלון נחשב בקרב משפחות עם ילדים צעירים המבקרים בפוקט. מלון 4 כוכבים זה, חלק מרשת המלונות העולמית[1] "Holiday Inn", מציע תמורה מצוינת לכסף, ומספק למשפחות אירוח נוח ומתקנים נוחים.

האורחים נמצאים במרחק של דקת הליכה בלבד מחוף פסיטו היפהפה, הידוע בחולות הבתוליים ובמימיו השלווים, ויוצרים סביבה אידיאלית עבור משפחות להירגע וליהנות מפעילויות חוף. המלון עצמו מציע בריכה נהדרת, המספקת מפלט מרענן מהחום הטרופי.

פינות ישיבה נוחות זמינות למשפחות להתאסף ולהירגע, והחדרים המאובזרים מבטיחים שהות נוחה ומהנה.

5. אתר הנופש צ'ארם פוקט:

אתר הנופש צ'ארם פוקט הוא מלון פופולרי בדירוג 4 כוכבים הממוקם ממש ליד חוף פאטונג התוסס, ומציע חווית אירוח מוצלחת למשפחות שרוצות להיות קרוב לאטרקציות המרכזיות של האי.

המלון מתהדר במתקנים מתוחזקים היטב, לרבות בריכות שחייה נהדרות עם נוף מרהיב, המאפשרות למשפחות להתקרר ולהירגע תוך כדי הנאה מהסביבה הציורית. החדרים מצוידים במטבחונים ופינות אוכל, המספקים את הנוחות של אפשרויות לשירות עצמי.

 

משפחות יכולות גם לנצל את המסעדה הסמוכה, המגישה שלוש ארוחות מדי יום, מה שמבטיח שהרעב של כולם ישבע לאורך כל שהותם.

האם גם אתה מעוניין לחקור אתרי נופש נוספים בתאילנד? הקפד לבדוק את הבלוג המפורט שלנו על מלון ג'יפסי סי וויו קופיפי. אתר נופש זה מציע את חווית היוקרה האולטימטיבית ויכול להיות יעד החופשה הבא שלך! כאן

6. סירוקו פוקט:

Searocco Phuket הוא אתר נופש פנטסטי בדירוג 4 כוכבים הפונה למשפחות המחפשות חווית חופשה מפנקת. החדרים המודרניים והמרווחים מצוידים במטבחים צמודים, המאפשרים למשפחות להכין ארוחות וליהנות מהנוחות של שירות עצמי.

אתר הנופש כולל בריכת שחייה עם מים מלוחים המשקיפה על חוף סמוך, ומספקת סביבה שלווה ומהנה למשפחות להתקרר ולהירגע. יתר על כן, חדר האוכל מגיש ארוחת בוקר עשירה מדי יום, המציעה טעימה של המטבח התאילנדי כדי להתחיל את היום בנימה של טעם.

משפחות גם יעריכו את הקרבה של סופרמרקט נעים, המאפשר להן לרכוש מוצרי מזון טריים ולבשל ארוחות טעימות ביחידות האירוח שלהן.

בתי מלון למשפחות

7. BYD Lofts – מלון בוטיק ודירות שירות:

BYD Lofts הוא אירוח יוקרתי ברמת 4 כוכבים המציע סוויטות מרווחות, מושלמות למשפחות המחפשות חופשה נוחה ובלתי נשכחת. הסוויטות כוללות מרפסות פרטיות עם נוף מדהים, טלוויזיות גדולות עם ערוצים בינלאומיים ואינטרנט אלחוטי חינם, מה שמבטיח שלמשפחות תהיה גישה לבידור וקישוריות.

בריכת השחייה של המלון על הגג מספקת סביבה ציורית עם נוף פנורמי של האזור שמסביב. משפחות יעריכו גם את שתי המסעדות באתר, שאחת מהן מגישה מנות איטלקיות מצוינות שבוודאי ישמחו ילדים ומבוגרים כאחד.

8. מלון Clover Patong Phuket:

Hotel Clover Patong Phuket הוא מלון פופולרי בדירוג 4 כוכבים, הממוקם באופן אידיאלי במרחק הליכה מחוף פאטונג, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית במיוחד עבור משפחות שרוצות להיות בלב הפעילויות של האי.

בנוסף לחוף הסמוך, המלון מוקף במספר אתרי תיירות מועדפים, כולל מתחם פרדייז פאטונג, בננה ווק, מרכז הקניות ג'ונגסיילון ודרך באנגלה התוססת.

קרבה זו מבטיחה שלמשפחות תהיה גישה נוחה למגוון רחב של מסעדות, חנויות ונקודות עניין. המלון עצמו מציע חדרי אירוח נוחים ומרווחים, המאפשרים למשפחות להירגע ולהיטען מחדש לאחר יום של חיפושים.
מלונות בפוקט

9. הולידיי אין ריזורט פוקט:

הולידיי אין ריזורט פוקט הוא אתר נופש יוקרתי ברמת 4 כוכבים הידוע בסטנדרטים הגבוהים והשירות המעולה שלו. הוא פופולרי במיוחד בקרב משפחות עם ילדים בשל יחידות האירוח הגדולות והמותאמות במיוחד.

כפר הנופש מציע מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדות עם תפריט עשיר המתאים לילדים, מה שמבטיח שמשפחות יוכלו ליהנות מארוחות טעימות ביחד. גולת הכותרת לילדים היא בריכת השחייה הנהדרת עם מגלשות מים, המספקת כיף ובידור אינסופיים.

יתרה מכך, קרבתו של אתר הנופש לחוף פאטונג, במרחק של 50 מטרים בלבד משם, מאפשרת למשפחות לגשת בקלות לחוף ולעסוק במגוון ספורט מים ופעילויות לצד החוף.

10 Ibis Phuket Patong:

Ibis Phuket Patong הוא מלון 3 כוכבים מבוקש מאוד הממוקם על חוף פאטונג, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור משפחות שרוצות שהות שקטה ונעימה תוך שמירה על סמוך למרכז האי פוקט.

המלון מציע מגוון מתקנים המתאימים לצעירים ולמבוגרים כאחד. משפחות יכולות ליהנות מבריכת שחייה מטופחת עם שמשיות וכסאות נוח, המספקת מקום מרענן ומרגיע לכולם.
מלונות מומלצים בפוקט

המסעדה שבאתר מגישה תפריט מגוון, המתאים לטעמים והעדפות שונות. בנוסף, משפחות יעריכו את מיקומו הנוח של המלון, שכן חוף פאטונג נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משם, ומציע חוף חולי יפהפה והזדמנויות לפעילויות לצד החוף.

לעטוף

מאתרי נופש יוקרתיים המציעים מועדוני ילדים ייעודיים ועד מלונות עם סוויטות משפחתיות ואירוח בסגנון דירות, פוקט היא חלום חופשה משפחתי. אנו מקווים שמדריך מלונות מומלצים למשפחות בפוקט זה יעזור לכם לבחור את המלון המושלם לשהות המשפחה שלכם בפוקט.

אנו מפרסמים באופן קבוע על המלונות הטובים ביותר וטיפים לטיולים עבור חופשה בתאילנד, אז הקפידו להירשם לעדכוני הבלוג שלנו כדי לא לפספס אף עצה מהמומחים שלנו. לאחר מכן, אולי תרצו לחקור את הסקירה המעמיקה שלנו על הוטל קלובר פאטונג פוקט המקסים – מלון בוטיק מסוגנן שהפך לחביב מטיילים בעלי אבחנה. 

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן