מפלי נא מאנג (נה מואנג)

השוכנים בלב האי המדהים של קו סמוי בתאילנד, מפלי נא מאנג הקסומים הם מחזה שכדאי לראות. מוקף בג'ונגלים טרופיים שופעים וצמחייה תוססת, פלאים מדורגים אלה הפכו ליעד חובה עבור חובבי טבע ומחפשי הרפתקאות כאחד. עם המים הצלולים והנוף מעורר השתאות שלהם, מפלי נא מואנג מציעים חוויה בלתי נשכחת שתשאיר אתכם ביראת כבוד מהפאר של אמא טבע.

חשפו את הסודות למקומות החופשה הטובים ביותר בתאילנד יוצאי דופן עם מדריך טיולים כולל זה למפלי Na Muang. חקור את האטרקציות המובילות, גלה טיפים פנימיים לחיסכון בכסף, וייעל את מסלול הטיול שלך כדי להבטיח שתטבול לחלוטין ביעד הקסום הזה, תוך יצירת זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

ה מפלי נא מאנג מורכבים משני אשדים עיקריים, המכונים נאותים Na Muang 1 ו- Na Muang 2. Na Muang 1 הוא הגדול והנגיש יותר מבין השניים, מה שהופך אותו למקום פופולרי עבור מבקרים בכל הגילאים. ככל שמתקרבים ל-Na Muang 1, צליל המים הגועשים הופך בולט יותר ויותר, ובונה ציפייה למראה עוצר הנשימה [1] שמחכה לכם. ברגע שתגיעו, יקבלו את פניכם מפל מלכותי בגובה 18 מטר, הזורם בחן אל בריכה טבעית למטה. הסביבה הירוקה התוססת והערפל המרענן שנוצר על ידי המים הזורמים יוצרים אווירה שלווה ושלווה.

מפלי נא מאנג

לאלו המחפשים חוויה הרפתקנית יותר, Na Muang 2 מציע טיול מרגש דרך הג'ונגל הצפוף. הטרק ל-Na Muang 2 הוא קצת יותר מאתגר אבל מתגמל אתכם במפל קטן יותר אך מהפנט באותה מידה. כשאתה עושה את דרכך בצמחייה התוססת, אתה תהיה עד ליופי הגולמי של השממה הבלתי נגועה. המסע ל-Na Muang 2 הוא הזדמנות לטבול את עצמך בטבע, כאשר כל צעד מקרב אותך למפל הממריץ שמחכה. הסצנה הציורית מושלמת לצילום תמונות בלתי נשכחות או פשוט לקחת רגע כדי לספוג את הפאר הטבעי.

ה מפלי נא מואנג הם לא רק פינוק לעיניים אלא גם מציעים מגוון פעילויות למבקרים. תוכלו להתקרר בבריכות המזמינות בבסיס המפלים, לטבול במים המרעננים או פשוט להתחמם בשלווה הסביבה. לחובבי האדרנלין, ישנה אפשרות לקפוץ מצוק לתוך הבריכה הטבעית, מה שמוסיף נופך של התרגשות לביקור שלכם. האזור שמסביב למפלים מתהדר גם בכמה נקודות תצפית שבהן תוכלו להתפעל מנופים פנורמיים של הצמחייה השופעת ושל מפלי נא מואנג השוצפים.

בהיותך חובב טיולים, אולי תרצה גם לעיין במדריך שלנו למקדש וואט פהו כאן.

כאשר מתכננים את הביקור במפלי נא מואנג, חשוב לזכור כמה שיקולים מעשיים. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא במהלך העונה הגשומה, שבדרך כלל נופלת בין מאי לנובמבר, שכן זרימת המים בשיאה והמפלים מרשימים ביותר. בנוסף, רצוי לנעול נעליים נוחות המתאימות לטיולים ולהביא חומר דוחה חרקים, שכן הסביבה הטרופית היא ביתם של יצורים שונים.

בין אם אתם חובבי טבע מושבעים, חובבי הרפתקאות, או סתם מישהו שמחפש להירגע בסביבה טבעית מדהימה, מפלי נא מאנג מציעים חוויה שאין כמותה. ההרמוניה בין המפלים המרשימים, הצמחייה השופעת והאווירה השלווה יוצרת אווירה קסומה שבטוח תכבוש את חושיך. מפלי Na Muang באמת מציגים את היופי של קו סמוי וצריכים להיות בראש מסלול הטיול שלך. אז ארזו מזוודות, צאו למסע בלתי נשכח, ותנו למפלי נא מואנג המהפנטים להשאיר חותם בל יימחה על נשמתכם.

אולי תרצה גם לעיין במדריך שלנו לטיול 42 האיים כאן.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן