אוורגרין קו צ'אנג ריזורט

ממוקם באי השליו קו צ'אנג, אוורגרין קו צ'אנג ריזורט מציע מפלט אידילי למטיילים המחפשים שילוב מושלם של שלווה והרפתקאות. אתר הנופש הזה שוכן במרחק של 2.1 ק"מ בלבד מחוף קלונג סון המדהים, ומספק מגוון של שירותים מפתים כדי להפוך את השהות שלכם לבלתי נשכחת באמת.

אחד מרגעי השיא של אוורגרין קו צ'אנג ריזורט הוא הזמינות של אופניים בחינם, המאפשרים לאורחים לחקור את הסביבה הציורית בקצב שלהם. אתר הנופש מציע גם חניה פרטית ללא תשלום, מה שמבטיח חוויה נטולת טרחה למגיעים ברכב. בריכת השחייה החיצונית[1] מזמינה את האורחים לטבול מרענן תוך שהם נהנים מהיופי הטבעי של הגן שמסביב.

כבונוס נוסף, אתר הנופש כולל דלפק תיור מאובזר היטב, המקל על האורחים לארגן טיולים ופעילויות מסעירות באי. בין אם תרצו לצאת לטרק ג'ונגל מרתק או להתמכר לספורט ימי, הצוות הידידותי ישמח לסייע לכם.

האירוח באורגרין קו צ'אנג ריזורט מיועד לספק נוחות ונוחות מירבית. החדרים המאובזרים היטב מצוידים במתקנים מודרניים, לרבות מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין וכספת.

האורחים יכולים גם ליהנות מהנוחות של אינטרנט אלחוטי חינם, מה שמבטיח שהם נשארים מחוברים לאורך כל החופשה שלהם. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מקלחת, וחלק מהחדרים אפילו מציעים נוף הררי ציורי מהמרפסת.

אם תרצו לבקר במלונות נוספים, קראו את הבלוג שלנו על מלונות 5 כוכבים בצ’אנג מאי

אתר הנופש אוורגרין Koh Chang

עבור תענוגות גסטרונומיים, אתר הנופש מתגאה במסעדה באתר המגישה מבחר טעים של אפשרויות ארוחת בוקר, העונות על העדפות שונות. בין אם אתם מעדיפים ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי, מעדנים אסייתיים או ארוחה צמחונית בריאה, יש משהו שישביע כל חיך.

חובבי הרפתקאות ימצאו את האזור שמסביב לאתר הנופש אידיאלי לרכיבה על אופניים, עם הזדמנויות לחקור את פניני החן הנסתרות של האי ולטבול במורשת התרבותית העשירה שלו. אם תרצו להרחיק לכת, שירותי השכרת רכב זמינים בנוחות באתר.

אם אתם מחפשים מפלט קסום באמת בקו צ'אנג, אל תחפשו רחוק יותר מאתר הנופש Evergreen Koh Chang.

אתה יכול גם לבקר במקדש וואט פהו

עם וואט קלונג סון השליו במרחק של פחות מקילומטר אחד משם והפארק הלאומי עוצר הנשימה מו קו צ'אנג במרחק של 1.8 ק"מ בלבד ממקום האירוח, האורחים יכולים לחקור בקלות את פלאי הטבע ואוצרות התרבות של האי. עבור אלה שטסים, נמל התעופה טראט הוא שדה התעופה הקרוב ביותר, הממוקם במרחק של 35 ק"מ בלבד מאתר הנופש.

תכננו את החלום שלכם חופשה בתאילנד עוד היום ותחוו אושר אמיתי באוורגרין קו צ'אנג ריזורט. לחופשה בלתי נשכחת באי, בקר בהוטל קלבר פאטונג פוקט וצור זיכרונות מתמשכים בחיק הטבע והיוקרה. אל תפספסו את ההזדמנות המדהימה הזו!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן