מלון לונג ביץ‘ שאלה קראבי וריילי ביץ׳

מלון לונג ביץ' שאלה קראבי וריילי ביץ' מציע חוויה תאילנדית מקסימה ואותנטית עם הבונגלוס והבקתות המסורתיים שלו הממוקמים על כלונסאות. שוכן בתוך צמחייה עבותה, לאורחים יש אפשרות לשהות לאורך החוף היפה באזור החוף של מקום האירוח או באזור הגן השליו. עם מקומות לינה נוחים, שירותים נוחים והסביבה המהממת, מלון לונג ביץ' שאלה קראבי וריילי ביץ' הוא הבחירה המושלמת לחופשה מרגיעה.

מקום האירוח מספק שירות הסעות חינם מ/אל מזח צלאדן, המבטיח העברות חלקות לאורחים. המסעדה שבאתר מציעה חווית אוכל מענגת, ומגישה מגוון התמחויות תאילנדיות ומערביות כדי לעורר את בלוטות הטעם שלכם. אינטרנט אלחוטי חינם זמין, המאפשר לאורחים להישאר מחוברים ולחלוק את זיכרונות החופשה שלהם עם יקיריהם.

הבקתות המרווחות במלון לונג ביץ' שאלה קראבי וריילי ביץ' מספקות שהות נינוחה עם נוף של הצמחייה השופעת ומקומות ישיבה נוחים באוויר הפתוח בקומת הקרקע. כל בקתה מצוידת במתקנים חיוניים, לרבות טלוויזיה בכבלים, קומקום חשמלי[1] ומקרר, מה שמבטיח שלאורחים יש את כל מה שהם צריכים לשהייה נוחה.

מלון לונג ביץ' קראבי וריילי ביץ'

עבור אלו המחפשים הרפתקאות וחקר, דלפק התיור של מקום האירוח יכול לסייע בארגון מגוון פעילויות ספורט מים וטיולי יום. משנורקלינג במים צלולים ועד גילוי פנינים נסתרות באזורים שמסביב, יש משהו לכולם. הצוות הידידותי בדלפק הקבלה הפתוח 24 שעות ביממה זמין גם כדי לסייע עם צרכי תחבורה וכביסה, מה שמבטיח חוויה נטולת טרחה במהלך שהותכם.

להרפיה אולטימטיבית, האורחים יכולים להתפנק עם עיסוי מרגיע ממש על החוף ב-Treescape. טבלו את עצמכם באווירה השלווה ותנו למטפלים המיומנים להמיס את הלחץ והמתח שלכם, ולספק חוויה מרעננת.

המיקום של מלון לונג ביץ' שאלה קראבי וריילי ביץ' קיבל שבחים רבים. הסביבה השלווה, חוף הים היפה והצמחייה השופעת יוצרים אווירה רומנטית, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי עבור זוגות המחפשים חופשה רומנטית.

כדי לשפר את חווית הטיול שלך, הקפד לבקר בבלוג שלנו ולגלות את ספארי הלילה של צ'אנג מאי שובה הלב. חקור את יופיו של הלילה, ראה חיות בר אקזוטיות וצור זיכרונות בלתי נשכחים בלב הטבע. הבלוג שלנו מספק מידע מפורט וטיפים פנימיים כדי להפיק את המרב מהביקור שלך באטרקציה הייחודית הזו.

כשהמסע שלכם נמשך, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בהדולפינריום של פטאיה המרתק. צלול לתוך עולמם של היצורים האינטליגנטים והשובבים האלה, עדים לתצוגות האקרובטיות שלהם ולמד על מאמצי השימור שלהם. בקר בבלוג שלנו כדי ללמוד עוד על החוויה המדהימה הזו ולתכנן את הביקור שלך בעולם הדולפינים.

קראבי וריילי ביץ'

אם אתה רוצה עוד חקר עבור חופשה בתאילנד שלך בדוק את הבלוגים המקיפים שלנו על תאילנד עכשיו.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן