אסירה בוטיק הואה הין

אסירה בוטיק הואה הין, תכשיט ארכיטקטוני משנת 2016, שוכן בלב הואה הין. מלון בוטיק זה מציע לאורחים שילוב של נוחות ויוקרה, עם בריכת שחייה חיצונית וחדרי אירוח מצוידים עם אינטרנט אלחוטי חינם. דלפק הקבלה שלנו פועל מסביב לשעון מוכן לענות על הצרכים שלך בכל שעה. האורחים יכולים גם להתענג על ההיצע המענג של המסעדה שבאתר וליהנות מהנופים היפים מהמרפסת שלנו.

מיקומו המצוין של אסירה בוטיק הואה הין מציב אתכם במרחק הליכה מאטרקציות מקומיות פופולריות. הליכה קצרה של 700 מטרים תוביל אתכם לרציף הדייגים ההומה של הואה הין, ורק 200 מטרים משם תמצאו את שוק הלילה התוסס של הואה הין.

לטבול את עצמך בנוחות יוצאת הדופן של החדרים שלנו, כל אחד מצויד במיזוג אוויר, פינת ישיבה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין[1] לבידור שלך. שולחן עבודה וארון בגדים כלולים גם הם לנוחיותכם. לחוויה ייחודית באמת, בחרו באחד מהחדרים המיוחדים שלנו המצוידים במרפסת ומציעים נוף קסום לבריכה.

כדי להוסיף לחוויית החופשה, שקול לבקר באמארי קוסמוי הסמוך. הקסם והאטרקציות הייחודיות שלו יכולים להפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת ומספקת יותר.

עסירה בוטיק הואה הין

אורחי אסירה בוטיק הואה הין מתחילים את יומם עם מזנון ארוחת בוקר מפואר. אחרי יום של סיור, התעדכן בשגרת האימון שלך במרכז הכושר שלנו. ארמון קלאי קנגון המפורסם, פיסת היסטוריה מקומית יוצאת דופן, נמצא במרחק של 12 דקות הליכה בלבד מהמיקום שלנו.

המלון גאה להציע מגוון מתקנים מהשורה הראשונה להנאתכם. אלה כוללים חניה חינם, חדרי משפחה, שירות הסעות לנמל התעופה, חדרים ללא עישון, שירות חדרים וארוחת בוקר שזכתה לשבחים רבים. תאסירה בוטיק הוא הין היא יותר מסתם מקום לינה; זה יעד בפני עצמו.

אנו ממליצים לבקר במלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ‘. היעד הייחודי הזה יכול להיות הערת סיום מושלמת לחופשה שלך, להציע חוויה שונה אך מספקת באותה מידה. אסירה בוטיק הוא הין מחכה לבואכם כדי להציע לכם חווית חופשה בלתי נשכחת.

מוכנים לצאת עוד לחופשה בתאילנד? בבלוגים שנאספו במומחיות שלנו יש את כל העצות שתצטרכו

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן