מלון אמבסדור בנגקוק

בנגקוק, המטרופולין ההומה של תאילנד, נמצא מלון אמבסדור בנגקוק, מלון המציע מתקני ספא וחדרי טיפול כאחד. מיקומו המעולה בכביש Sukhumvit 11 ממקם אותו בלב סצנת חיי הלילה התוססת של בנגקוק. מלון זה מספק שפע של שירותים ונוחות, לרבות חניה חינם. לסיום, בריכה חיצונית מספקת מפלט קריר ומרענן מהחום הטרופי של העיר, ושמונה מקומות קפה נותנים מענה לכל רצונות האוכל שלכם.

אחד ההיבטים המושכים ביותר של מלון אמבסדור בנגקוק הוא קרבתו לקישורי תחבורה מקומיים. ממוקם במרחק של 100 מטרים בלבד מתחנת הרכבת העילית BTS Nana, ניווט בעיר הופך להישג קל. בנוסף, הוא נמצא במרחק של פחות מ-2 ק"מ ממרכז הכנסים הלאומי קווין סיריקיט, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור נוסעים עסקיים.

מלון PTK רזידנס קוסמוי היא אופציה מצוינת נוספת עבור נוסעים עסקיים, המציעה רמה דומה של נוחות ויוקרה.

החזרה לשדה התעופה סוברנבומי מהשגריר היא משב רוח, כשמרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מפרידה בין השניים. לאחר יום ארוך של סיורים או פגישות עסקיות, האורחים יכולים לצפות להירגע בחדרים הממוזגים של המלון. חדרים אלה כוללים ריהוט צבעוני, טלוויזיית פלזמה ומיני בר גדול, המבטיחים שהייה נוחה ומהנה.

חדרי הרחצה הצמודים מוסיפים נופך של יוקרה עם עיצוב השיש שלהם ומצוידים היטב במוצרי טיפוח. לאלו המעוניינים להירגע, המלון מציע ג'קוזי, סאונה וחדרי אדים. אם יש לך מצב רוח לפעילות גופנית כלשהי, מרכז הכושר עומד לרשותך. יש גם רחבת קניות באתר, המבטיחה שכל מה שאתה צריך נמצא בהישג יד.

מלון אמבסדור בנגקוק

מבחינת אפשרויות לסעודה, המסעדה הסינית Hong Teh כוללת מזנון דים סאם שישביע את התשוקה שלכם למאכלים סיניים מסורתיים. אם אתם מעדיפים מאכלים בינלאומיים, Am Cafe מציע מזנון בינלאומי לאורך כל היום. אם תרצו לסעוד בנוחות של החדר שלכם, שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה גם במלון אמבסדור בנגקוק.

כפי שהדגשנו, מלון אמבסדור בנגקוק מספק מתקנים רבים כגון בריכת שחייה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרים ללא עישון, מרכז כושר, חניה חינם, מסעדה, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות חדרים[1], ומכונת תה/קפה בכל החדרים. בנוסף, הם מציעים ארוחת בוקר דשנה ומפנקת כדי להתחיל את היום שלך.

למי שמחפש חוויה אחרת על חוף הים, מלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ‘ היא בחירה מצוינת נוספת. ממוקם בעיירת החוף פטאיה, הוא מציע הזדמנות פז ליהנות מהחוף היפה של תאילנד, תוך כדי הנאה מהמותרות של מלון יוקרתי.

האם אתה מוכן להרפתקה נוספת של החיים? אל תסתכל רחוק יותר מהבלוגים הבלעדיים שלנו חופשה בתאילנד. צאו למסע כדי לגלות את היופי עוצר הנשימה של נופיה של תאילנד, לטבול את עצמכם בתרבות העשירה שלה ולהתמכר למטבח מקומי מעורר תיאבון. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו ליצור זיכרונות יקרים עם יקיריכם

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן