מלון סיאם קמפינסקי בנגקוק

מלון סיאם קמפינסקי בנגקוק הוא פנינה בלב עיר הבירה ההומה של תאילנד. מלון בסגנון נופש זה מציע שילוב מעולה של נוחות, יוקרה ונגישות, ומבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל אורח.

המלון מתהדר במספר בריכות השוכנות בתוך שטחים מעוצבים להפליא, ומספקים נווה מדבר שליו במרכז התוסס של העיר. לאורחים ניתנת גישה ישירה למרכז הקניות Siam Paragon, יעד מפורסם לקניות יוקרתיות, אוכל ובידור.

אמארי קוסמוי הוא גם מלון מדהים שאסור לפספס. הוא מציע שפע של שירותים ומתקנים שנועדו להעלות את השהות שלכם ולספק תמורה שאין שניה לה. אל תפספסו את ההזדמנות הייחודית הזו.

מיקומו המעולה של המלון מציע גישה נוחה לתחנת הרכבת העילית של סיאם BTS דרך קניון סיאם פאראגון, המהווה בסיס מצוין לחקר העיר. רק 24 ק"מ מהמלון נמצא נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי, המאפשר הגעות ויציאות חלקות.

כל חדר במלון סיאם קמפינסקי בנגקוק הוא עדות לסגנון עכשווי ועיצוב מתחשב. המתקנים כוללים אמצעים להכנת תה/קפה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצים בינלאומיים וקומקום חשמלי. חדרים נבחרים מציעים אפילו גישה ישירה לבריכה.

מלון סיאם קמפינסקי בנגקוק

משקאות קלים ובירה מקומית ללא תשלום מהמיני בר, ​​כמו גם מוצרי טיפוח ללא תשלום[1], נעלי בית ואמבטיה או מקלחת בחדרי הרחצה הצמודים, הם הנגיעות האחרונות שהופכות את השהות שלכם למיוחדת.

מלון סיאם קמפינסקי בנגקוק כולל שלוש מסעדות המספקות לחך מגוון. התחילו את היום שלכם עם מזנון ארוחת בוקר בינלאומי, תיהנו מארוחת צהריים של מטבח תאילנדי מודרני, וסכמו עם אפשרות לסעודה לאורך כל היום.

השירותים של מלון סיאם קמפינסקי בנגקוק משתרעים מעבר לחדרים. מרכז כושר למי שאוהב להישאר פעיל, ספא ברמה עולמית להרפיה האולטימטיבית ובר למפגשים חברתיים הם בין המתקנים. שלא לדבר על בריכת השחייה החיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי משפחה, חדרים ללא עישון וחניה חינם שמוסיפים לנוחיותכם.

מלון לונג ביץ‘ שאלה קראבי וריילי ביץ׳ מציעים גם חבילה בלעדית המשלבת אירוח יוקרתי ושירותי פרימיום. חווה ארוחת בוקר נהדרת ושירותים מותאמים אישית שעולה על הציפיות שלך. בצע את ההזמנה שלך עוד היום.

ברחו מהרגיל וצעדו לעולם של פלא עם חווית חופשה בתאילנד המותאמת אישית שלנו. דמיינו את עצמכם מתרווחים על חופים בתוליים, חוקרים מקדשים עתיקים והולכים לאיבוד בשווקים הומים. זו ההזדמנות שלכם להירגע, להתחדש ולאמץ את החמימות של האירוח של תאילנד.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן