מלון דה ביי אנד ביץ' קלאב פוקט

המיקום והסביבה

מלון דה ביי אנד ביץ' קלאב פוקט ממוקם במרחק קצר ממגוון אטרקציות ומקומות בילוי. במרחק של כמה דקות הליכה נמצאים מקומות כמו בננה וולק, מתחם פרדייז פאטונג, סטארבקס פאטונג ביץ' ומרכז הקניות ג'ונגסיילון. בנוסף, המקום נמצא במרחק קצר מחופים מרהיבים כמו חוף פאטונג, חוף קאלים, חוף טרי טראנג, חוף מרלין וחוף החירות.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבקר במלון דה ביי אנד ביץ' קלאב פוקט. ובזמן שאתם שם, אל תשכחו לבדוק את גן הבודהה הסודי. תוכלו למצוא מידע נוסף על הגן בבלוג שלנו.

השירותים והמתקנים

מלון ביי אנד ביץ' קלאב פוקט מציע לאורחיו מגוון שירותים ומתקנים. בין המלון, המקום מציע אינטרנט אלחוטי חינם[1], מסעדה, חדרים ללא עישון, שירותים, דלפק קבלה 24 שעות ביממה, אמצעים להכנת תה/קפה בכל החדרים ובר. ארוחת בוקר מגוונת מוגשת במקום, הכולל 26 חדרים.

מלון המפרץ והחוף בפוקט

הזמנה וצ'ק-אין

שעת הצ'ק אין למלון דה ביי אנד ביץ' קלאב פוקט מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-12:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, מומלץ להזמין בהקדם.

אחרי שהייה מרהיבה במועדון המפרץ והחוף, אל תשכחו לבדוק את מלון סוטוס קורט 1 פטאיה. תוכלו למצוא מידע נוסף על המלון בבלוג שלנו.

סיכום

"מלון דה ביי אנד ביץ' קלאב פוקט הוא מקום נופש מדהים שמציע לאורחיו חוויה מרהיבה של שירותים מגוונים, מיקום מרכזי ואטרקציות מגוונות בסביבה הקרובה. המקום מציע חוויה של שלווה ונופש באווירה מפנקת ואיכותית.

האם אתה מוכן לצאת למסע שישאיר אותך עם זיכרונות לכל החיים? הבלוג שלנו הוא המשאב המומלץ שלך לתכנון חופשה בתאילנד יוצאת דופן. שקע במאמרים המרתקים שלנו, עמוסים בעצות מעשיות, המלצות פנימיות וסיפורים מעוררי השראה. תנו לנו להדריך אתכם לטיול של פעם בחיים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן