וילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳

בואו לחוות את התגלמות היוקרה על חוף הים בווילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳, במיקום יפהפה על חוף קלונג נין הבתולי של קו לנטה. האחוזה מציעה וילות מפוארות על חוף הים עם בריכות פרטיות, לצד דירות חוף מרווחות עם 2 חדרי שינה. כל דירת מגורים מצוידת במטבח מאובזר במלואו ומציעה אינטרנט אלחוטי חינם, המאפשרת לכם ליהנות מכל הנוחות של בית באווירת חוף אידילי.

ההגעה למקום האירוח נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה קלה מחוף קאנ טיאנג, ואפילו נמל התעופה של קראבי נגיש בנוחות במרחק של 2.5 שעות נסיעה מהמלון. אמצו את האלגנטיות הטרופית של חדרי וילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳, המעוטרים באלגנטיות עם ריהוט תאילנדי מודרני.

כל חדר מרווח וממוזג כולל מרפסת פרטית, המספקת לאורחים נוף מדהים של הבריכה והים האינסופי. החדרים מצוידים גם בטלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, נגן DVD[1], ופינת ישיבה נוחה, מה שמבטיח שהייה נינוחה באמת. חדר הרחצה הצמוד עם מתקני האמבטיה או המקלחת מוסיף נופך של שפע לחופשה שלכם.

Thai Island Dream Estate וילות קראבי וריילי ביץ'

לנוחות הנסיעה נוספת, הצוות הקשוב של המלון זמין כדי לסייע בהשכרת רכב, שירותי עיסוי והסעות לשדה התעופה. אם אתה להוט לחקור את הפלאים המקומיים, אתה בידיים טובות עם דלפק התיור שלנו באתר. בנוסף, אנו מציעים אחסון מזוודות ושירותי כביסה עבור האורחים שלנו. ואם אתם סקרנים לחקור את הגסטרונומיה של העיר, נסיעה מהירה של 10 דקות תיקח אתכם למגוון מסעדות מקומיות.

כעת, אם נהניתם מהצצה זו אל וילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳, אנו ממליצים לכם לצלול עמוק יותר לתוך השנגרי-לה הוטל, בנגקוק ולחשוף את המאפיינים וההיצע המעודנים שלו. חקור את הבלוג שלנו לקבלת תובנות נוספות על נכס יוקרתי זה.

הוא מציע מגוון מרשים של מתקנים לרבות בריכת שחייה חיצונית, חוף הים, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי משפחה, הסעה לשדה התעופה, חניה חינם, חדרים ללא עישון, מיזוג אוויר, טרסה וגינה, מה שהופך אותו לחביב האורחים.

כשאנחנו מתקרבים לסיומו של המסע המרתק הזה דרך וילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳, יש עוד פנינה שראויה לתשומת לבך. גלה את נפלאות דאבליו קוסמו בבלוג שלנו. המיקום הכובש הזה מבטיח לקחת את ציפיות החופשה שלכם לרמה חדשה לגמרי. הצטרפו אלינו, נכון?

מחפשים לשקוע יותר בהיסטוריה ובתרבות העשירה של חופשה בתאילנד? הבלוג שלנו מציע תובנות על מקדשים עתיקים, אומנויות מסורתיות ופסטיבלי תרבות שיעשירו את חווית הטיול שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן