מלון לבאנה צ'אנג מאי

מלון לבאנה צ'אנג מאי שוכן בלב העיר התוססת צ'אנג מאי, ומציע שהות למופת לאורחיו. המלון ממוקם בנוחות במרחק של 500 מטרים בלבד מוואט פרה סינג ומוקף בשלל אטרקציות פופולריות אחרות כמו שוק צ'אנג פואק ההומה, שער צ'אנג פואק ההיסטורי ושער ת'ה פאה.

אחת מנקודות השיא המשמעותיות של מלון לבאנה צ'אנג מאי היא בריכת השחייה החיצונית המפוארת שלה. אידיאלי למנוחה ולטבילה מרעננת באמצע העיר, אזור הבריכה הוא חביב על האורחים. המלון מספק גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו, מה שמבטיח לאורחים להישאר מחוברים במהלך שהותם.

עם זאת, אם אתם מחפשים שינוי בנוף, שקול לבקר בסנטיה קופנגן ריזורט, אתר נופש מפורסם הידוע באירוח יוצא דופן ובמתקנים ברמה עולמית. זהו מקום מפלט מושלם עבור אלה שחושקים גם ביוקרה וגם בשלווה.

בחזרה למלון לבאנה צ'אנג מאי, האורחים מתכבדים בחדרים ממוזגים המגיעים עם כל השירותים הדרושים כדי להפוך את השהות שלהם לנוחה ונוחה. אלה כוללים שולחן עבודה, קומקום, מקרר, כספת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. כדי להבטיח אחסון בשפע, כל חדר מצויד גם בארון בגדים.

יום טוב מתחיל בארוחת בוקר נהדרת, ומלון לבאנה צ'אנג מאי מבין זאת היטב. ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום, ומציעה מגוון אפשרויות קונטיננטליות, אמריקאיות ואסיאתיות. המסעדה והבר של המלון נחשבים גם בשל ההיצע המגוונים והאווירה החמה והמזמינה שלהם.

מלון לבנה צ'אנג מאי

בסיורים בסביבה, האורחים יגלו כי אנדרטת שלושת המלכים, מקדש צ'די לואנג ושער צ'יאנג מאי נמצאים כולם בקרבת מקום. המלון נמצא גם במרחק של 3 ק"מ בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, מה שמוסיף לנוחותו.

המתקנים הבולטים של המלון כוללים מעלית, שירותי כביסה[1], חדרים ללא עישון ומכונת תה/קפה בכל החדרים. עם מתקנים אלו, מלון לבאנה צ'אנג מאי מבטיח שהות בלתי נשכחת ונוחה לאורחיו.

עם זאת, אם אי פעם תחליטו להאריך את החופשה ולחקור עוד יותר, זכרו את מלונות 5 כוכבים בקופנגן – אוסף של מלונות כוכבים 5 כוכבים בקופנהגן המבטיחים חוויה יוקרתית בלתי נשכחת. הם עדות לאירוח, נוחות ויוקרה, מה שהופך אותם ליעד המושלם עבור הנוסע בעל הבחנה.

מערים שוקקות ועד חופים שלווים, בחופשה בתאילנד יש משהו לכל אחד. גלה עוד בבלוגים שלנו.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן