מלון סטאר-לייט האדרין קופנגן

מלון סטאר-לייט האדרין קופנגן שוכן על חוף האדרין נאי, ומתגאה במסעדה על חוף הים ומספק מפלט שליו מחיי העיר השוקקים. אתר הנופש נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מאזור מסיבת הירח המלא התוסס, ומציע העברות חינם הלוך ושוב ממזח האדרין לנוחיות האורחים.

כל אחד מהחדרים הממוזגים של אתר הנופש כולל מרפסת פרטית המשקיפה על הגנים השופעים. חדרים אלה כוללים טלוויזיה ומקרר עבור בידור ונוחות. כל חדר כולל גם חדר רחצה פרטי עם מקלחת חמה, כדי להבטיח שהייה נוחה לכל האורחים.

ככל שתפיקו את המרב מהשהייה שלכם במלון סטאר-לייט האדרין קופנגן, אנו ממליצים לכם לשקול ביקור במלון ספא סנטרה קום פאיה צ’אנג מאי. יעד זה, הידוע בהיצע הטיפולי שלו, משלים את שהותכם על ידי הוספת אלמנט של רגיעה ובריאות.

מלון סטאר-לייט האדרין קופנגן מציע פעילויות רבות כדי לבדר את האורחים. האורחים יכולים להתרווח על כסאות הנוח באזור החוף או לעסוק בפעילויות מרגשות כמו טיולי דיג, שנורקלינג, צלילה ושיעורי בישול תאילנדי.

כל החוויות הללו זמינות דרך דלפק התיור של אתר הנופש. למי שרוצה לחקור עוד, השכרת אופנועים[1] מסופקת. אינטרנט ושירותי כביסה זמינים גם כן לנוחיות האורחים.

מלון סטארלייט הדרין קופנהגן

מסעדת החוף של אתר הנופש מגישה מגוון מענג של מנות תאילנדיות ובינלאומיות, המושלמות לסיפוק התשוקה הקולינרית שלך תוך כדי הנאה מנוף החוף המדהים.

מלון סטאר-לייט האדרין קופנגן ממוקם בנוחות. הוא נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ממזח טונג סלה, שעה נסיעה מהפארק הלאומי המפואר של מפל פאנג, ורק 20 דקות נסיעה מוואט קאו טאם, מקדש בודהיסטי איקוני.

עם סיום שהותכם הבלתי נשכחת במלון סטאר-לייט האדרין קופנגן, אנו ממליצים לבקר בחופשה בקו סאמט. היעד המדהים הזה בטוח יוסיף עוד רגעים בלתי נשכחים ליומן הטיולים שלך.

חווה מפלט מרגיע והרפתקני באתר הנופש Starlight Haadrin, שם מחכה לך יוקרה על חוף הים. גלו עוד על היופי האמיתי של חופשה בתאילנד עם המדריך המקיף שלנו

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן