מלון הספא רויאל ביץ' קוסמוי

מלון הספא רויאל ביץ' קוסמוי, נכס חדש שנבנה בקוסמוי, מבטיח מפלט שליו הרחק מההמולה. ממוקם על רצועת חוף שלווה וקרוב לאזור לאמאי, אתר הנופש מציע את השילוב המושלם של שלווה ונגישות.

אתר הנופש מתהדר בעשרים ושלוש וילות וסוויטות מעוצבות בקפידה. כל חדר מרווח, מצויד במתקני נוחות מצוינים ומעוטר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, המספק לאורחים את הנוחות האולטימטיבית במהלך שהותם.

בעיצומה של שהותכם, נצלו את ההזדמנות כדי לחקור את מחיר טיול לתאילנד. יעד זה מציע מגוון חוויות ייחודיות שישפרו את החופשה שלכם וייצרו זיכרונות בלתי נשכחים.

רוגע ורווחה עומדים בלב חווית הקוסמו של מלון הספא רויאל ביץ. האורחים יכולים להתחדש בספא, הכולל חדר אדים חם, או לשמור על משטר הכושר שלהם במועדון הבריאות. ליום רגוע יותר, מחכה הבריכה המדהימה עם אזור ייעודי לילדים ושני ג'קוזי נפרדים[1].

כשזה מגיע לסעודה, אתר הנופש לא משאיר אבן על כנה. הטרקלין מציע מגוון של מאכלים בינלאומיים, בעוד ש-Quote, מסעדת חוף מסוגננת, מגישה טאפאס, יין וקוקטיילים יצירתיים.

מלון ספא Royal Beach Kosmoi

מעוצב מתוך מחשבה על 'סגנון חיים אופנתי', אתר הנופש נותן מענה לכל סוגי האורחים, ממשפחות ועד זוגות ומטיילים בודדים. במלון הספא רויאל ביץ' קוסמו, המטרה היא לאפשר לאורחים לברוח, לפשט ולהטעין. עם מספר מצומצם של חדרים, אתר הנופש יכול להתמקד בצרכיו של כל אורח ולהציע שירותים מותאמים אישית כגון ארוחת בוקר ל'קומים מאוחרים' עד הצהריים.

כששהייתכם מסתיימת במלון הספא רויאל ביץ' קוסמוי, הקפידו לחקור את באניאן טרי פוקט. היעד הייחודי הזה מבטיח לשפר את הבריחה הטרופית שלכם עם תערובת משלו של יוקרה ושלווה.

מלון הספא רויאל ביץ' קוסמוי מחכה לכם, מוכן ליצור חווית חופשה בתאילנד אישית ובלתי נשכחת.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן