שנגרי-לה הוטל, בנגקוק

אם אתם מחפשים את האירוח המושלם בבנגקוק, שנגרי-לה הוטל, בנגקוק הוא המקום בשבילכם. מלון 5 כוכבים זה מציע את כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת.

מיקום מרכזי

שנגרי-לה הוטל, בנגקוק ממוקם במרחק הליכה ממספר אתרים תיירותיים חשובים, כולל וואט ינאווה, בנגקוק פשן אאוטלט ומרכז הקניות אידונסיאם. מרכז הקניות MBK וקניון סיאם דיסקברי ממוקמים במרחק של 3 ק"מ, ומרכז הקניות סנטרל אמבסי שוכן במרחק של 4.3 ק"מ. פארק לומפיני נמצא במרחק של 3.2 ק"מ וסי לייף בנגקוק אושן וורלד ממוקם במרחק של 3.5 ק"מ.

פינוקים במלון

במלון Shangri-La, בנגקוק תמצאו שתי בריכות שחייה חיצוניות, ספא מפואר[1] ומסעדות מגוונות. החדרים מעוצבים בסגנון תאילנדי מודרני ומאובזרים בכל מה שצריך לשהייה מושלמת, כולל מיזוג אוויר, פינת ישיבה, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, שולחן עבודה, כספת, קומקום חשמלי וערכת תה וקפה.

אם אתם מחפשים להרגיש את המגוון של בנגקוק, אל תחמיאו לעצמכם ובדקו את מפלי נא מאנג בבלוג שלנו למידע נוסף.

מלון שנגרי לה, בנגקוק

חוויה קולינרית

האירוח בשנגרי-לה הוטל, בנגקוק כולל גם חוויה קולינרית מגוונת שכוללת לא פחות מתשע מסעדות וברים. כך תוכלו ליהנות מאוכל סיני משובח במסעדת שנג פלאס וממטבח תאילנדי יוקרתי במסעדת סלתיפ. במסעדת הורייזן מציעים לכם ארוחת ערב תוך כדי שייט בנהר ובשוקולד בוטיק מחכות לכם הפתעות מתוקות ומפנקות במיוחד.

שירות מעולה

בשנגרי-לה הוטל, בנגקוק מקפידים על שירות מצוין מהרגע שתגיעו עד הרגע שתעזבו. עמדת הקבלה מאוישת מסביב לשעון ותוכלו לפנות לעמדת התיירות כדי לקבל מידע על האזור, להירשם לפעילויות ולסיורים או כדי לרכוש כרטיסים לאטרקציות שונות.

אז, אם אתם מחפשים את האירוח המושלם בבנגקוק, אל תחמיאו לעצמכם ובדקו את פארק המים רמאיאנה בבלוג שלנו למידע נוסף.

מחפשים השראה לחופשה בתאילנד הבאה שלכם? הבלוג שלנו הוא אוצר של רעיונות טיולים, טיפים פנימיים ודימויים עוצרי נשימה שיציתו את תאוות השיטוט שלכם ויהפכו את הטיול שלכם ליוצא דופן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן