אטרקציות בקאו לאק

אם אתם אוהבים את הים והחופים היפים, אתם בטוח תמצאו את מה שאתם מחפשים ב-Khao Lak. אזור זה כולל מספר כפרים תיירתיים שנמצאים ליד הים, ומשטחו הכולל הוא כ-30 ק"מ.

החופים שלא כדאי לפספס

רוב האנשים שמגיעים לאזור זה מתמקדים בחופים שהוא מציע, כולל מגרשי הנופש המקומיים, שמציעים את כל הפינוקים והכל השאר. הנה רשימה של חלק מהחופים הבולטים ביותר שמצדיקים עצירה קצרה או ארוכה:

אטרקציות בקאו לאק

זהו החוף הראשון שאתם פוגשים כאשר אתם נוסעים לצפון, בדרך של מחוז Phang Nga, שם שלו הוא גם שם של האזור כולו אטרקציות בקאו לאק. לאורך החוף תמצאו מספר מלונות, כך ששהייה ארוכה ומורחבת שם היא בהחלט אפשרית.

אטרקציות בקאו לאק

חוף Bang Niang

זהו אחד מהחופים הבולטים של Khao Lak וגם אחד הפופולריים ביותר עם התיקים. יש לו מבחר יחסית רחב של מסעדות, מקומות לקניות, ולעיתים קרובות מסיבות מתקיימות עד לשעות הקטנות של הלילה.

חוף Khuk Khak

חוף זה פרוש על שטח של 5 ק"מ בין באנג ניאנג לראש קייפ פאקארנג והוא מציע שטחי נופש מצוינים, מוקפים בעצי אורן ודקלים מקסימים[1], המביאים שלווה לנופשים ואווירה מרגיעה במיוחד .

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תפספסו את הביקור בחופים המדהימים של קאו לאק. ובזמן שאתם שם, אל תשכחו את מלונות מומלצים בפוקט עם ילדים. מצא מידע נוסף על המלונות בבלוג שלנו.

אטרקציות ופעילויות מעניינות באי

מעבר למים השקופים ב-Khao Lak, החול הלבן והרך, האזור גם כולל מספר נקודות של עניין ששווה לעצור בהן ולא מעט פעילויות שיכולות "לקפוץ" כל חופשה.

איים Similan

אחד האטרקציות בקאו לאק הטובים ביותר. לאיים אלו ניתן להגיע בסירה מהירה בתוך כ-90 דקות מחופי פאנג נגה או תוך שמונה עד תשע שעות בסירה איטית מפוקט.
קאו לאק

הפארק הלאומי Khao Sok

פארק לאומי זה מכסה שאזור של 739 קילומטרים רבועים ונמצא בערך 50 קילומטרים מזרחית ל-Khao Lak. הוא שייך למחוז Surat Thani וממוקם בתוך אזור הרי יחסית נמוך, עם הנקודה הגבוהה ביותר שלו היא בגובה של 950 מטרים.

מוזיאון הצונאמי הבינלאומי

מוזיאון זה מספר לנו את הסיפור של יום אחד טראגי, 26 בדצמבר 2004, כאשר צונאמי מהרס התרחש באזור שגרם להרבה קורבנות וגרם להריסה עצומה באיים התאילנדיים.

מפל Ton Chong Fa

מפל זה, שממוקם בערך 7 ק"מ מ-Bang Niang, הוא נקודת עצירה מוכרת ב-Khao Lak, אחת שמושך תיירים שמחפשים את הטבע.

Wat Tham

כמו במקומות אחרים בתאילנד, גם בקאו לאק תמצאו מקדשים, כאשר מקדש זה הוא אחת הנקודות החשובות במחוז.

לכן, אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תהססו לבקר באטרקציות המדהימות של קאו לאק. ובזמן שאתם שם, אל תשכחו לבדוק את המעיינות החמים של קלונג טום. תוכל למצוא מידע נוסף על המעיינות בבלוג שלנו.
אטרקציות בקאו לאק תאילנד

דמיינו את עצמכם מתרווחים על חולות לבנים וטהורים, חוקרים מקדשים עתיקים ומתמכרים לאוכל רחוב מעורר תיאבון. מאמרי הבלוג שלנו הם המדריך האולטימטיבי שלך לתכנון החופשה בתאילנד המושלמת. תן לנו לתת לך השראה עם טיפים תובנות לטיולים וסיפורים מרתקים שיגרמו לך להזמין את הטיסה שלך תוך זמן קצר.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן