נובו סיטי הוטל

אם אתה מתכנן לבקר בבנגקוק, נובו סיטי הוטל יכול להיות הבחירה המושלמת בשבילך. מלון זה ברמת 4 כוכבים ממוקם במרחק קצר מרחוב הקוואסן המפורסם של בנגקוק.

מיקום המלון

המיקום של מלון נובו סיטי מצוין ומהווה נקודת מוצא מצוינת לחופשה בבנגקוק. רחוב חוואסן, אחד הרחובות המפורסמים בבנגקוק, נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מהמלון. בקוואסן ניתן למצוא מגוון חנויות, דוכנים[1], מסעדות ואטרקציות.

אם אתה מחפש לחוות יותר מהתרבות המקומית, אנו ממליצים לך לקרוא על אטרקציות בקופנגן הכי טוב בבלוג שלנו.

השירותים במלון

נובו סיטי הוטל מציע מגוון של שירותים לאורחים. על גג המלון תמצא בריכת שחיה עם נוף לקו הרקיע של העיר. מסביב לבריכה יש מיטות שיזוף, שם אפשר ליהנות מקצת שקט בעיר הרועשת. אם אתה מעוניין לשמור על שגרת חיים בריאה, חדר הכושר של המלון עומד לרשותך. במקום מתקיימים גם חוגי ספורט ויוגה.

החדרים במלון

ב-נובו סיטי הוטל תמצא חדרים מעוצבים בסגנון מודרני, נעים ובהיר עם אמנות על הקירות. החדרים ממוזגים ויש בהם כל מה שצריך בשביל שהות נוחה: מיזוג אוויר, טלוויזיה, כספת, פינת ישיבה, מיני בר, קומקום וחדר רחצה מפואר ומאובזר בכל טוב. מהחלונות נשקף נוף של העיר.

נובו סיטי הוטל

המזון במלון

ב-נובו סיטי הוטל, תוכל ליהנות משתי מסעדות. הראשונה, "קנאל", היא מסעדת הבופה של המלון ומציעה מגוון של אוכל תאילנדי, מנות בינלאומיות וגם מאכלים הודיים. במסעדת "סארה" תוכל להזמין מתוך תפריט שכולל גם כן אוכל אותנטי לצד מנות מכל העולם. ארוחת בוקר מוגשת מדי יום ותוכל ליהנות שם מבופה שופע וטרי. כל המסעדות במלון מגישות אוכל חלאל.

שירותים נוספים

ב-נובו סיטי הוטלl, הקבלה פועלת 24 שעות ביממה וזה המקום להגיע אליו בכל עניין ושאלה. בעמדת התיירות יעזרו לך עם תכנון הטיול ואם את צריכה להזמין כרטיסים לאטרקציות, לסגור מקומות בסיור או למצוא מדריך – הם יעשו זאת עבורך.

בסה"כ, Nouvo City Hotel הוא מקום מצוין לשהות בבנגקוק. המיקום המרכזי, השירותים המגוונים והחדרים המודרניים והמעוצבים הופכים אותו לבחירה מעולה לכל מי שמחפש לחוות את בנגקוק בצורה הטובה ביותר.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על מוזיאון הצונאמי הבינלאומי בבלוג שלנו. זהו מקום מרתק שאתה לא תרצה לפספס!

מוכנים לחוות את היופי והתרבות של חופשה בתאילנד? צלול לבלוג שלנו ותנו לנו להיות מדריך הטיולים הווירטואלי שלכם ליעד המדהים הזה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן