מלון זאז אורבן בנגקוק

מפלט מסוגנן בלב בנגקוק

אם אתם מחפשים מקום מסוגנן ונוח לשהות בו בעיר השוקקת בנגקוק, אל תחפשו רחוק יותר מאשר מלון זאז אורבן בנגקוק. מלון מודרני זה נמצא במיקום אסטרטגי, במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד או 15 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית MRT Phra Ram 9, המציעה גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של העיר.

נוחות ונוחות בקצות אצבעותיך

מלון זאז אורבן בנגקוק מתגאה במגוון של חדרים וסוויטות מאובזרים היטב, המבטיחים שהות נוחה ומהנה לכל אורח. הישאר מחובר עם אינטרנט אלחוטי מהיר בחינם, התעדכן בעבודה בחלל העבודה המשותף, או שמרו על שגרת הכושר שלכם במרכז הכושר שבאתר.

כל חדר מצויד במיזוג אוויר, פינת ישיבה נעימה, מכונת תה/קפה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם רב ערוצים וסרטים בחינם לבידור שלכם. בטיחות היא בראש סדר העדיפויות, שכן החדרים מגיעים עם כספת לאחסון חפצי הערך שלך, ומיני בר עם בקבוקי מים חינם מוסיף נופך מתחשב.
מלון זאז אורבן בנגקוק

חדרי הרחצה הצמודים כוללים מתקני מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער, מה שמבטיח שיש לך את כל מה שאתה צריך במהלך שהותך.

חווה את הסצנה התוססת של בנגקוק

מלון זאז אורבן בנגקוק אינה מספקת לינה נוחה. האורחים יכולים ליהנות מאווירה תוססת עם לילות DJ[1] בכל חמישי ושישי בערב, ויוצרים אווירה תוססת לשהותכם.

המיקום המעולה של המלון מאפשר גישה נוחה למרכזי קניות פופולריים כמו Central Plaza Rama 9, Fortune IT Mall ו-Show DC, מושלם להתמכר לטיפול קמעונאי ולחקור את הסצנה המקומית.

מתקנים רפואיים כמו Rama9 Hospital ובית החולים Piyavate נמצאים במרחק של 5 דקות נסיעה מהמלון, ואילו בית החולים בנגקוק ובית החולים Samitivej Sukhumvit נמצאים במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד משם, מה שמבטיח שקט נפשי במהלך שהותכם.

נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד ממקום האירוח, ונמל התעופה דון מואנג נמצא במרחק של חצי שעה נסיעה בלבד, מה שהופך את ההגעה והעזיבה שלכם ללא טרחה.

למי שמחפש הרפתקאות נוספות מחוץ לעיר, שקול לבקר במפלי פאלה יו, יעד מפלים מדהים. לטבול את עצמך ביופיו של הטבע ולחוות את השלווה של מים זורמים מוקפים בצמחייה עבותה.
מלון זאז אורבן

לאחר שהייתכם במלון זאז אורבן בנגקוק, המשיכו לחקור את נפלאותיה של בנגקוק עם שהות בשנגרי-לה הוטל, בנגקוק. מלון בוטיק זה בבנגקוק מציע שילוב ייחודי של נוחות מודרנית ואירוח תאילנדי, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטיילים המעוניינים לחוות את המהות האותנטית של העיר.

חופשה בתאילנד היא חוויה בלתי נשכחת, והבלוגים שלנו כאן כדי להדריך אותך בכל שלב. מאבני חן נסתרות ועד אטרקציות ידועות, יש לנו הכל. התחל את החקר התאילנדי שלך עוד היום!

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן