שמורת הטבע סאם רוי יוט

הואה הין, מרכז נופש משגשג, חייבת הרבה מהקסם שלה לשמורות הטבע והפארקים המגוונים הממוקמים במרחק נסיעה קצר. הוא מציע שילוב מענג של יוקרה וטבע לא מאולף במחירים נוחים להפליא. אטרקציה בולטת באזור היא שמורת הטבע סאם רוי יוט, הממוקמת רק חמישים דקות נסיעה דרומה מהוה הין.

בתרגום חופשי, פירושו של סם רואי יוט הוא שמורת הטבע של שלוש מאות פסגות ההרים, עדות לשטיח הקסום של היופי הטבעי השזור על ידי הרים, נהרות, עמקים ושדות. שמורה זו, המשתרעת על פני מאה קילומטרים רבועים, מציעה מקלט לחובבי טבע ולמי שמחפש מפלט שליו.

בין אם זה טיול משפחתי נינוח, סיור שקיעה רומנטי, או טרק נמרץ, הפארק מתאים לכולם. הנוף הכובש שלה זרוע הרים גבוהים שסמוכים לחופים ציוריים, נהרות הנגררים לצד מערות מסתוריות[1], ומסלולי הליכה נעימים המתפתלים בין אדמות ביצות שופעות. כל פינה משופעת במינים מגוונים של צמחים וחיות בר, מה שהופך כל תמונת מצב למזכרת ויזואלית של המגוון הביולוגי הייחודי של השמורה.

שפע של מסלולי הליכה בתוך השמורה מבטיחים שמבקרים בכל רמת כושר ימצאו מסלול מתאים. משבילים ידידותיים לעגלה ועד שבילים המיועדים להולכים ותיקים, יש משהו לכולם.

שמורת הטבע סם רוי אוט

ובתוך המקומות המדהימים האלה בשמורת הטבע סאם רוי יוט, ביקור ב"אי הקופים", ביתה של קהילת קופים ששורדת על צדפות וסרטנים, וב"מפרץ הדולפינים" השליו. למרות הפופולריות שלהם בקרב תיירים, מקומות אלה שומרים על אווירה שלווה ונינוחה, המעוררת את הדופק הקצבי של הג'ונגל התאילנדי.

לפני תכנון הביקור, זכרו שהשמורה, הממוקמת ברובע Kui Buri, Prachuap Khiri Khan, פותחת את שעריה בין השעות 08:00-15:30. כדי ליהנות מהשקיעה באי הקופים או בדולפין ביי, הקפידו להזמין כרטיסים לשייט מראש. אם אתם מתכננים להאריך את שהותכם כדי להתענג על פאר השמורה על פני מספר ימים, אולי תרצו להזמין לינה באחד מבתי ההארחה המקסימים לאורך קו החוף המדהים.

אם כבר מדברים על פלאי טבע, האם שקלת לבקר בהמעיינות החמים של קלונג טום בקראבי? מעיינות חמים אלה, השוכנים בתוך הג'ונגל התאילנדי, מציעים מפלט טיפולי. טבלו במים העשירים במינרלים ותנו לזרמים הטבעיים לעסות את הדאגות שלכם.

כשאתה יוצא למסע החקירה שלך, אנו מזמינים אותך להתעמק באוצר שלנו של פוסטים אינפורמטיביים ומרתקים בבלוג. הבא ברשימה שלך צריך להיות אקווריום עולם המים בבנגקוק, פארק תת ימי מדהים המציג את החיים הימיים המגוונים של כדור הארץ. הישאר מעודכן לעוד סיפורים מרגשים ומלאי הרפתקאות מהטיולים שלנו!

האם גם אתם מוכנים לצאת למסע יוצא דופן במקומות הנופש המדהימים בתאילנד? סדרת הבלוגים המקיפה שלנו כאן כדי להפוך את חופשת החלומות שלכם למציאות. לטבול את עצמך בתרבות העשירה, להתפנק עם מטבח מעורר תיאבון, וליצור זיכרונות בלתי נשכחים. התחל את ההרפתקה שלך עכשיו על ידי חקר הבלוגים המרתקים שלנו בנושא חופשה בתאילנד

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן