אנאנטרה צ'יאנג מאי ריזורט

אנאנטרה צ'יאנג מאי ריזורט נח על גדות נהר Mae Ping השליו, מגלם את הרוח של צפון תאילנד. המיקום המעולה שלו הוא התגלמות של נוחות, במרחק של חמש דקות הליכה בלבד משוק הלילה המפורסם, שוק תוסס שמאיר עם שקיעת השמש, ומציג מגוון חי של חפצים מקומיים, מעדנים וחפצי נוי.

יתר על כן, נסיעה של 10 דקות בלבד יכולה לטבול אתכם באטרקציות המקסימות והמסורתיות של העיר העתיקה של צ'יאנג מאי.

גלו את האזורים התאילנדיים האותנטיים של צ'אנג מאי, עם השווקים ההומים שלהם, המקדשים המורכבים וגלריות האמנות המציגות את תרבות האמנות המוזרה של העיר. שקע באווירה הבוהמיינית של העיר, עם בתי קפה אופנתיים, מסעדות וסצנת בריאות מתפתחת. לכל פינה ופינה בצ'אנג מאי יש סיפור לספר, נרטיב של עידן עבר שבו העיר הייתה בירת ממלכת לאנה העתיקה.

מעבר לגבולות העיר, ההרים המוריקים מערסלים עולם בתולי של פאר טבעי. ההרים האלה, ביתם של פארקים לאומיים רחבי ידיים, מכילים יערות גשם בתוליים שופעי חי וצומח נדירים, לצד מפלים מדהימים [1] שמוסיפים לקסם הכובש של האזור. זה עולם שרק מחכה לחקור אותו.
אתר הנופש Anantara Chiang Mai

 

אם הקסם הציורי והשלו של צ'אנג מאי שובה אתכם, אולי תהיו מעוניינים גם לחקור את חופשה בצ'אנג ראי, פנינה נוספת בעטרה של צפון תאילנד. מדריך הטיולים המפורט שלנו יכול לעזור לכם לתכנן מסע בלתי נשכח.

אנאנטרה צ'יאנג מאי ריזורט הוא יותר מאשר שהייה – זהו מסע המציע צוהר להיסטוריה העשירה של תאילנד ולתרבות המשגשגת. חקור את קהילות שבטי הגבעות הנצחיות, מקלטי חיות אקזוטיים, כפרי מלאכת יד מרתקים וחורבות היסטוריות בהישג יד מאתר הנופש.

המהות של תאילנד חדורה בכל רגע באתר הנופש Anantara Chiang Mai, שבו יוקרה משתלבת בצורה חלקה עם התרבות המקומית. כל יום הוא הזדמנות חדשה לחשוף את פניני החן הנסתרות של צ'אנג מאי.

מחפשים להאריך את המסע בתאילנד? תמצא את המדריך שלנו על מיטב מלונות בתאילנד מועיל להפליא. כאן תמצאו מגוון מקומות לינה, החל מאתרי נופש יוקרתיים ועד למלונות בוטיק, מה שמבטיח שתמצאו את המקום המושלם למנוחה, לא משנה לאן ההרפתקה התאילנדית שלכם תיקח אתכם.

הישארו באנאנטרה צ'יאנג מאי ריזורט, השער שלכם לחוות את מיטב התרבות, הטבע והמורשת התאילנדית.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן