מלון ניו סיאם ריברסייד בנגקוק

מלון ניו סיאם ריברסייד בנגקוק ממוקם בעיר התוססת בנגקוק, ומציע חווית אירוח יוצאת דופן במרחק של 700 מטרים בלבד מהמוזיאון הלאומי הנודע של בנגקוק.

מלון מפואר זה מתגאה במגוון של שירותים כדי להבטיח שהות מענגת לאורחיו, לרבות בריכת שחייה חיצונית מרעננת, חניה פרטית לנוחות נוספת, וגן שליו ואזור טרסה בו האורחים יכולים להירגע וליהנות מהסביבה השלווה.

עם ההגעה, האורחים מתקבלים באירוח חם בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה, ולמי שמגיעים באוויר, הסעות נוחות משדה התעופה זמינות. המסירות של המלון לשביעות רצון האורחים ניכרת באמצעות שירות החדרים המעולה שלו ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם בכל רחבי המלון.

החדרים במלון ניו סיאם ריברסייד בנגקוק מעוצבים מתוך מחשבה על נוחות וסגנון. כל חדר כולל פינת ישיבה נעימה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין לבידור, וכספת לשמירה על חפצי ערך. חדרי הרחצה הפרטיים המאובזרים היטב כוללים מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער לנוחות האורחים. יתר על כן, כל חדר מצויד בקומקום, בעוד שחלק מהחדרים הנבחרים מתהדרים גם במרפסת מקסימה המציעה נופים קסומים של הנוף העירוני.

האורחים מתכבדים בארוחת בוקר מענגת[1] בכל בוקר עם מגוון אפשרויות קונטיננטליות, אמריקאיות או אסייתיות לבחירה, מה שמבטיח התחלה מושלמת של היום לפני ביקור באטרקציות המרגשות בקרבת מקום.

מלון חדש סיאם ריברסייד בנגקוק

למטיילים המעוניינים לחקור את פלאי התרבות של העיר, מלון ניו סיאם ריברסייד בנגקוק ממוקם בנוחות ליד מספר נקודות עניין פופולריות. רחוב קאו סאן התוסס, הארמון הגדול והמלכותי והמקדש הנערץ של בודהה האזמרגד נמצאים במרחק של זריקת אבן מהמקום, מה שהופך אותו לבסיס אידיאלי להרפתקאות סיורים.

 מלונות 5 כוכבים בצ’אנג מאי לאלו המחפשים אירוח יוקרתי בעיר הקסומה צ'אנג מאי, חקרו את מבחר מלונות 5 כוכבים שנבחרו ביד שלנו, המבטיחים חוויה בלתי נשכחת באמת.

לבסוף, עבור חווית חופשה יוצאת דופן בגן העדן החופי של פוקט, שקול להישאר בהוטל קלובר פאטונג פוקט – מלון מעולה זה מציע שילוב מושלם של נוחות מודרנית וקסם טרופי, ומבטיח מפלט אידילי באי ציורי זה.

בין אם אתם חוקרים את הרחובות ההומים של בנגקוק או יוצאים להרפתקאות ביעדים שובי לב אחרים, מלון ניו סיאם ריברסייד בנגקוק ומקומות הלינה המומלצים הללו מבטיחים מסע יוצא דופן מלא בזיכרונות יקרים.

החל מחופשות בעיר ועד בריחות מהחוף, למד עוד על חופשה בתאילנד בבלוג שלנו

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן