מלון פולמן פוקט ארקדיה ניית'ון ביץ'

המשקיף על ים אנדמן השליו, מלון פולמן פוקט ארקדיה ניית'ון ביץ' מציע מפלט אידילי השוכן ביבשת ניית'ון ביץ' המדהימה. אתר הנופש מציע גישה ישירה לחוף הים, המאפשר לאורחים לטבול ביופי הטבעי השליו.

אתר הנופש מציע חוויה יוקרתית וכולל מרכז ספא נרחב. הנכס כולל גם שתי בריכות חיצוניות, בריכת ילדים מיוחדת וחדר כושר מאובזר, המבטיח שהות מספקת ומתחדשת לכל האורחים. להנאה גסטרונומית, האורחים יכולים לבחור בין שלושה ברים, מאפייה ושתי מסעדות מעודנות בתוך הנכס.

מחפשים לשפר את חווית החופשה שלכם? אל תפספסו את הדולפינריום של פטאיה.

אתר הנופש ממוקם במיקום אסטרטגי לגישה נוחה לאטרקציות שונות. נסיעה קצרה של 10 דקות תיקח אתכם לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט. לחובבי פארק המים, Splash Jungle נמצא במרחק של 12 דקות בלבד משם.

שחקני גולף יכולים להגיע למגרש הגולף בלו קניון ולמסלול הגולף לגונה בתוך 15 דקות נסיעה. אטרקציות אחרות, כגון הבודהה הגדול והמרינה המלכותית של פוקט, חנות הכלבו סנטרל פסטיבל, חוף פאטונג ואקווריום פוקט, נגישות גם הן בנוחות.

מלון פולמן פוקט ארקדיה נתן ביץ'

החדרים אטומים לרעש[1] במלון פולמן פוקט ארקדיה ניית'ון ביץ' הם התגלמות הנוחות והיוקרה. החדרים מעוצבים עם עיצוב עכשווי ומצוידים במגוון של מתקנים מודרניים כגון טלוויזיה בכבלים/לוויין בעלת מסך שטוח, תחנת עגינה לאייפוד, פינת ישיבה, מכונת קפה ומיני בר, ​​ומבטיחים נוחות ביתית. חדרי הרחצה הצמודים מגיעים עם אמבטיה נפרדת ומקלחת גשם, יחד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום.

עם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, אתר הנופש מבטיח שהאורחים יסופקו בכל עת. הצוות יכול לסייע בהמרת מט"ח, אחסון מזוודות וכביסה. אתר הנופש מספק גם מתקני ישיבות, ספרייה ומרכז עסקים. שירותים נוספים כגון שירות הסעות ודלפק תיור זמינים לנוחיות האורחים.

התענגו על מיטב המטבח הבינלאומי במסעדה או תיהנו מהנוחות של סעודה בחדרכם על פי בקשה. כשהיום שלך מגיע לסיומו, אל תשכח לחקור את ספארי הלילה של צ'אנג מאי. חווה שהות בלתי נשכחת במלון פולמן פוקט ארקדיה ניית'ון ביץ'.

חקור את פניני החן הנסתרות של חופשה בתאילנד בפוסט החדש שלנו בבלוג

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן