פארק המים ואנה נאווה

הרפתקה טרופית מחכה!

חבוי עמוק בתוך סביבת ג'ונגל טרופית שופעת, פארק המים ואנה נאווה הוא יעד שאין כמותו. עם הרכיבות והמגלשות הטובות בעולם, אטרקציות מדהימות ומתקנים שאין שני להם, כולל הסטודיו התת ימי המקצועי הראשון של תאילנד, פארק המים הזה הוא ביקור חובה עבור מחפשי ריגושים ומשפחות כאחד. הנה הצצה פנימית למה שהופך את פארק המים ואנה נווה לחוויה ייחודית.

עולם של התרגשות: טרמפים ומגלשות

פארק המים ואנה נווה, הכולל 20 מהאטרקציות והאטרקציות המרגשות ביותר, נועד לספק ריגוש ללא תחרות וריגושים בלתי נשכחים. הנה הצצה למה שמחכה לך:
פארק המים ואנה נאוה

רכיבות שואבות אדרנלין

בין אם אתם חושקים במגלשות מים מהירות או בריכות גלים אינטנסיביות, תמצאו רכיבה שגורמת ללבכם לדופק. ממגלשות מתנשאות שצונחות לבריכות מרעננות ועד למנהרות מתפתלות שהופכות את עולמך, הרכיבות בפארק בטוח ירשימו.

אטרקציות לכל המשפחה

לאלו המטיילים עם הרפתקנים קטנים, הפארק מציע מגוון אטרקציות ידידותיות למשפחות. בריכות רדודות, מגלשות עדינות ומתקני מים שובבים מבטיחים שכל בני המשפחה יוכלו ליהנות מיום שכולו כיף.

תוך כדי חקר האטרקציות והאטרקציות המרגשות של פארק המים ואנה נאווה, למה שלא תאריך את שהותך עם הוילות המפוארות בוילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳? וילות מעודנות אלו מציעות מפלט שליו, המאפשרת לכם להירגע לאחר יום של התרגשות. למידע נוסף בבלוג שלנו.

הסטודיו התת ימי הראשון של תאילנד

חידוש אמיתי, הסטודיו התת ימי של הפארק הוא מתקן מקצועי שלוקח את הבידור הימי לשלב הבא.

חקור יצירת סרטים מתחת למים

כאן תוכלו לגלות את עולם הקולנוע התת-מימי, כצופה או כמשתתף פעיל. עם טכנולוגיה מתקדמת ואנשי מקצוע מיומנים, הסטודיו מציע הצצה אל מאחורי הקלעים כיצד נוצרות סצנות מתחת למים.

לצלול לתוך הרפתקאות

לחובבי צלילה[1], הסטודיו התת ימי מספק הזדמנות ייחודית לחקור את המעמקים בסביבה מבוקרת. בהדרכת מדריכים מוסמכים, תוכלו לצלול למים צלולים וליהנות מחוויה תת מימית שאין כמותה.
אתר נופש בפארק המים ואנה נאווה

מתקנים ברמה עולמית

פארק המים ואנה נווה הוא יותר מסתם פארק מים. זהו יעד הכל באחד המציע מתקנים ברמה עולמית כדי לשפר את החוויה שלך.

אוכל וכיבוד

עם מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, תוכלו ליהנות מארוחות טעימות ומשקאות מרעננים מבלי לצאת מהפארק. ממטבח תאילנדי מקומי ועד אהובים בינלאומיים, יש משהו לכל חיך.

קניות ומזכרות

אל תעזוב בלי מזכרת מביקורך. חנויות הפארק מציעות מגוון של מזכרות וסחורה, המאפשרות לך לקחת חלק מההרפתקה איתך הביתה.

מוכן לחקור עוד מתאילנד? שקול השכרת רכב בקוסמוי לצרכי ההובלה שלך. מציע מבחר רחב של כלי רכב, אתה יכול לנסוע בקצב שלך ולגלות עוד מהאטרקציות המדהימות של המדינה. בקר בבלוג שלנו למידע נוסף.

פארק המים ואנה נאווה הוא יעד יוצא דופן המבטיח כיף מרהיב וריגושים מדהימים לכל הגילאים. בין אם אתה מחפש ריגושים, מטייל משפחתי או חובב תת-מימי, להרפתקה הטרופית הזו יש מה להציע. בוא לטבול את עצמך בעולם של התרגשות וחקר בלב הג'ונגל התאילנדי!
אתר הנופש של פארק המים Vana Nava תאילנד

חושבים שאתם יודעים הכל על חופשה בתאילנד? תחשוב שוב! הבלוגים שלנו חושפים סודות נסתרים ונקודות חובה שאפילו מטיילים ותיקים ימצאו מסקרנים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן